Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Had veel verwachtingen van deze cake totdat ik hem zag bij de demo van vuurwerkland Steenbergen. Een aantal floppers en gewoon geen mooie cake. Gene goed uitgewerkte effecten dus hou die €15 aub in je zak of besteed hem aan een betere cake
Ik ga terug komen op mijn eerdere reactie op deze cake. Ik had hem op 28 december in de schemer afgestoken, en stond er vlak onder. Op die manier was hij nog wel leuk, en duurde best lang. Maarja voor die 15 euro kun je beter iets anders halen.
Heb deze wel gehad afgelopen jaar, zal kijken of ik het filmpje binnenkort kan uploaden.
Verwacht er niet veel van, echter is het wel veel voor weinig. Voor onder de 10 euro sowieso wel geinig.
Daarboven niet echt.
Oef das inderdaad wel erg mager, gevalletje veel schoten maar verder té weinig inhoud. Dank voor het delen, was al benieuwd! Blij dat ik deze heb laten staan.