Ministry of Fire

Stefan Works

VWC lid
Artikelnummer: 1698
Artikelnaam: Ministry of Fire
Bruto Gewicht: gram
Netto Kruitgewicht: 363gram
Aantal Schoten: 165
Effectomschrijving:
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: € 29,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1698_ministry_of_fire.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker gaaf ding hopelijk is de uiteindelijke productie wel wat beter
omdat er toch wel wat *missers* tussen zitten.

Prijs en type cake is goed alleen de uitvoering nog niet optimaal. De kwaliteit in dit soort cakes valt goed te zien aan een constante snelheid en dat de stars even hoor komen, dit is dan net niet hierbij want ik jammer vind want er zit zeker potentie in!

Wolff is er zelf ook niet bepaald tevreden over geloof ik.Op de demo van afgelopen avond zeiden ze dat ze hem nog gaan aanpassen.

Ik hoop dat ie dan nog verbeterd word, want deze cake heeft echt potentie. Als dit het geval is, komt ie er zeker 2 keer bij! Ben altijd gek op dit soort cakes.

Zoals die is op het nieuwe product video is het zeker wel een leuke cake. Past mooi in een kleurenshowtje, misschien in combinatie met een Wings of Darkness.

Wauw, op de nieuwe productvideo erg gaaf! Ondanks dat de sterren erg kort zijn maakt het tempo en die mooie blinking mine het meer dan goed!

Deze was goed te doen. Mooie felle kleuren en kwam ook goed hoog. Wel snel maar dat maakt het juist mooi. Voor 30 euro zeker goed te doen.

Het loopje na aansteken doet me de dag beginnen met een glimlach. Mooi dat vuurwerkplezier :)

Back
Bovenaan