Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zet mij ook maar op de lijst!
Ik reis met nog drie andere liefhebbers uit mijn regio af naar Haokan. Zij zullen zich nog wel melden, maar ik weet zeker dat het gezellig gaat worden!
Zet mij er maar bij.
Jawe, Fireworkaddicted en Darksoul gaan zeer waarschijnlijk ook naar Haokan.
Is er iemand die met mij nog wat oude folders wil ruilen? Ik heb mijn foldercollectie uitgezocht en alle dubbele apart gehouden. .
Is het trouwens een idee om categorie 1 vuurwerk mee te nemen naar deze minimeeting?
Gek vraagje...
Is er iemand die met mij nog wat oude folders wil ruilen? Ik heb mijn foldercollectie uitgezocht en alle dubbele apart gehouden. Nu heb ik een hele stapel folders die ik graag met iemand wil ruilen. Meeste zijn uit 2010/2011, maar ook een stel vanaf 2007. Als iemand wat folders met me wil ruilen, ontvang ik het liefste even een PM'etje met je aanbod. Ik heb namelijk zó veel folders, dat ik vooraf in mijn verzameling moet opzoeken of ik jouw aangeboden folders al wél of niet heb
Is het trouwens een idee om categorie 1 vuurwerk mee te nemen naar deze minimeeting?
Zet mij er maar bij.
Jawe, Fireworkaddicted en Darksoul gaan zeer waarschijnlijk ook naar Haokan.
PS: Is er een snackbar o.i.d. in de buurt?
Aangezien ik vanaf 16:00 uur al in de auto zit zal de maag ook verwend moeten worden in Pijnacker.