Mine & Thunder

Wat een heerlijk product: mooie volle hoge mine met daarboven goede salute schoten voor 1 gram per schot!!! Heb deze gebruikt voor de opening van mijn show.ik moest menig kaak in vorm terugduwen. De toeschouwers stonden met open mond te kijken, Hoorde zelfs meerdere keren: jemig als dit het begin is wat volgt er dan nog meer?

Dat had ik dus ook

Voor mij was dit de teleurstelling van dit oud&nieuw. Voor het geld had ik veel vollere mines verwacht, maar stelde weinig voor helaas.

misschien had ik er teveel van verwacht, maar deze gaat er niet nog een keer komen. het idee is goed, maar de uitwerking viel me tegen.

Is een heel mooi product, de mines zien er goed uit. De knallen zijn niet de allerhardste maar mij ging het ook meer om de mines bij deze, filmpje:

Ik ben blij dat ik er gelijk achteraan ben gegaan door te zorgen dat ik dit product kon omruilen! De mines zijn niet meer of minder zoals ik op film zie dan de Midnight Mania, die mines schoot onder elk boeket.

Noem dit product geen 'Mine and Thunder' als er vervolgens geen echte 'Thunder' bij zit.

20r9w5v.png

Uitwerking kwam helaas minder goed de verf, maar toch props voor Katan om zoiets op de markt te zetten!
Op dit concept kan zeker worden voortborduurd.

Deze geschoten als eerste cake in m'n consumenten show. Gaf niet echt het WOW effect wat ik er van verwacht had. Denk niet dat ik 'm nog een keer zou aanschaffen. Zie hieronder het filmpje:

Toch jammer van de uiteindelijke versie, gelukkig samen met de Golden Show geschoten. Maakt de mindere burst weer een beetje goed :).

Ik zei vorig jaar al dat ik hem niet zou nemen.
Aangezien ik hem niet knal genoeg vond :p

Denk ook niet dat wat er zou moeten gebeuren kan gebeuren onder de 500gram

Back
Bovenaan