Militair opgepakt met vuurwerk

Een 26-jarige militair uit Oisterwijk is vanochtend gearresteerd omdat hij 350 kilo illegaal vuurwerk in zijn schuur had liggen. Het gaat om 20 dozen zwaar vuurwerk waar een vergunning voor nodig is en dat op een speciale manier moet worden opgeslagen.

Volgens de politie was het een toevalstreffer dat agenten het vuurwerk vonden. Die waren in de wijk als inbraakpreventie 'witte voetjes' aan het uitdelen bij huizen waar ramen of deuren openstonden. Toen de schuur van de militair werd gecontroleerd, bleek er achter de open deur zwaar vuurwerk te liggen. De militair was net bezig de dozen in de achterbak van zijn auto te laden.

Na zijn aanhouding is de man overgedragen aan de marechaussee. Het vuurwerk is opgeslagen en wordt vernietigd. (ANP/Redactie)

bron

Ja dit is een beste hoeveelheid, hij zal zijn bewijs van goed gedrag niet meer krijgen ben ik bang.

Ja dit is een beste hoeveelheid, hij zal zijn bewijs van goed gedrag niet meer krijgen ben ik bang.

Als hij al militair is, zou dat niet meer uit moeten maken.
Gozer die ik ken is al verschillende malen zijn rijbewijs kwijt geweest en heeft verschillende keren voor moeten komen. Zijn beroep? Chauffeur in het leger...

Die VOG is nu leuk. Vooral om mensen uit te kunnen sluiten. Over 10/15 jaar is de vergrijzing volle bak bezig en hebben ze massaal mensen nodig. Kijken wat er dan gebeurd met VOG's...

Back
Bovenaan