MikosjePyro kanaal

ik vind het zelf ook echt geweldig om de afhaal filmpjes te kijken, ik was vroeger ook helemaal fan van de collectie video's die te vinden waren, verder vind ik zoals vele op dit fora, het commentaar en sfeer iets wat een compilatie echt top maakt, ik vind de compilaties van vuurwerknederland, vuurwerkbaas, flutsjah en dargelo daarom altijd heerlijk om naar te kijken (sommige heb ik ondertussen wel 4 keer gekeken volgens mij).
Ik zeg zelf altijd als ik commentaarloos eindeloos gestook wil zien, dan kijk ik de product video's wel.
Thanks voor de tip

Bedankt voor de films Mikosje. Is het ook een beetje gelukt om mooie sfeerbeelden te maken wat je van plan was?

Bedankt voor de films Mikosje. Is het ook een beetje gelukt om mooie sfeerbeelden te maken wat je van plan was?

Wel geprobeerd maar niet na wens, veel alleen op stap geweest en on her alleen te filmen ligt nog een grote drempel, volgens jaar iets anders aanpakken maar binnenkort komt de creatie, met sfeer beelden in de buurt, de drone, aftellen ( wat fout ging omdat iptv achterloopt haha ) en me zoontje die lekker grondbloemen aan het stoken is, ik ga er iets moois van proberen te maken.

Laatst bewerkt:

Zit niet alles in verwerkt, heb hopelijk wat sfeer kunnen. Overbrengen, volgend jaar even voor me kamer een stick halen en of we wat meer projectjes kunnen gaan doen.

Back
Bovenaan