"En wil hij echt niet weten wat er speelt aan dierenleet, oogletsel, gestreste mensen en ook heeft hij geen weet van een overgroot deel van Apeldoorn dit juist wel wilt"
Laten we het eerst over dierenleet hebben! Als eerste vind ik dat persoonlijk kulde! De reden hiervoor is omdat ze zich altijd veilig zullen voelen als er iemand aanwezig is! (Heb ik dus altijd gehad met mijn huisdieren). Tegenwoordig zijn er ookal van die dieren trainers die dieren helpen met de angst van harde geluiden waar dus ook vuurwerk ondervalt! Als je beestje er echt helemaal niet tegen kan en je geeft om je lieve huisdiertje dan laat je hem wennen aan deze geluiden.
Ten tweede: Oogletsels
Als je kind of jezelf vuurwerk gaat afsteken dan draag gewoon een vuurwerkbril om die letsels te verhinderen! Ik snap deze argument dus ook niet. Ik heb dus wel eenkeer gehoord dat een jongen een oog verloren is door zo'n babypijltje. Deze zijn nu dus ook
VERBODEN!. Draag je gewoon een vuurwerkbril? Dan is er gewoon niks aan de hand... als iemand kiest om geeb bril te dragen en er gebeurd wat tijdens het afsteken van vuurwerk? Dan is het jouw eigenschuld!
Ten derde: Gestreste mensen?
Oke dan... misschien kruitstress

Maar zonder gekkigheid. Ik woon in Oldenzaal en iedereen houd hier gewoon van vuurwerk, ik weet niet hoe dat zit in andere provinciesteden maar hier is het gewoon gezellig zoals het hoort. Ik heb wel verhalen gehoord dat mensen met vuurwerk gooien op andere mensen, en natuurlijk zijn er wel een aantal dat gestresst kunnen zijn... maar dan vraag ik mij af als het wel een goed idee zal zijn als er een verbod komt? Ik bedoel... maak de straffen van het misbruik van vuurwerk gewoon hoger! Maak het minder aantrekkelijker voor de jeugd om vuurwerk op andere mensen te gooien! Door het verbieden van consumenten vuurwerk straf je niet alleen de mensen die misbruik maken van vuurwerk maar heel Nederland!
"Ik erger me aan twee weken stadsblad met promotie van Vuurwerk"
Waarom? Omdat je bang bent dat je jouw zinnetje niet krijgt? Er wordt al genoeg negatieve dingen over vuurwerk verteld in de media waarvan bijna 70 tot 80% in wordt gelogen...
"Dat de politie hiervoor is en ook het ambulanceqpersoneel en dat dit ook heel slecht is voor al ons belabberde milieu"
AUB
Je begint ook echt alles in de strijd te gooien alleen om jou zinnetje te krijgen of niet Simonette?
Met de gedoe van de politie en de ambulancepersoneel reageer ik niet eens meer op... zoals ik al zei "Laten ze de straffen gewoon hoger maken zodat het minder aantrekkelijker wordt"
Met het milieu daar ben ik sowieso al
NIET mee eens! Vuurwerk doet niet verl schade aan het milieu... vliegtuigen, Auto's, fabrieken etc. Laten we het daar eens over hebben.. Dat zegt al genoeg neem ik aan? Sowieso vliegtuigen en fabrieken...
Ach man ik ga mij hier dus ook niet verder aan ergeren... het is haar mening, dat respecteer ik ook! Maar het is een zuurpruim.
EDIT: Voor de moderators
Mocht deze post als ongepast/vervelend worden aanvaren mag mijn post ook wel verwijderd worden. No hard feelings