Mijn Trailer 2015 - 2016

aasamember

VWC lid
Ik heb dit jaar alleen gefilmt wat nieuw was zodat ik zelf meer kon genieten van me vuurwerk :bonk: Per ongelijk op foto gedrukt een aantal keer staat me mooie Zena Cake Box er niet op zucht.

Lekkere trailer heb je gemaakt aasamember, bedankt voor je moeite.
Ben benieuwd naar je volledige video.

Hey Iedereen,

Even een kleine bump.
Omdat ik even iets kwijt wil.

Iedereen doet in de linkse media alsof meer mensen tegen Vuurwerk zijn, dat is natuurlijk niet zo. Zonder dolle elk jaar word Nieuwjaar groter ik zie steeds meer en meer vuurwerk.

Man oh man ik zag nog nooit zoveel Vuurwerk in de Skyline als dit jaar ongelovelijk zoveel het spreekt dus alle berichten tegen.

Vorig jaar voelde alles anders met die immigranten bullshit, mensen waren minder gemotiveerd om te posten, misschien worden sommigen van jullie ouder.

Geef het nooit op, voor mij is Vuurwerk nog altijd het hoogte punt van het jaar.
**** de linkse media, negeer alle negatieve onzin en promoot je Vuurwerk Hobby zoals je altijd al deed.

Nou eigenlijk niet *** de linkse media, maar draai het om tot iets positiefs!
Iedereen is altijd erg goed om ergens tegenaan te schoppen, maar draai het eens om en wijs diegene op een goede manier eens wat men verkeerd heeft. Tuurlijk hebben ze ook punten die nergens op slaan, maar men heeft ook zeker punten die ik meer dan begrijp. Op die manier creeer je ook onder linkse mensen een draagvluk voor onze prachtige hobby :D

Maar genoeg topic vervuiling :wink:

Fijne trailer, ik zie mooie producten voorbij komen en je filmkwaliteit ziet er erg goed uit.
Het seizoen gaat alweer bijna van start, paar weekjes wachten dus op jouw films. :p

Back
Bovenaan