De knal sloeg inderdaad nergens op...was puur weg gegooid geld hehe
Als je die tijd hebt meegemaakt dan weet je natuurlijk ook wel dat wij die strijkers "modificeerden". lol
(do not try this at home!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De knal sloeg inderdaad nergens op...was puur weg gegooid geld hehe
ik betaal zo 15 euro voor een slof astronauten met de kwaliteit uit 1985. Grijs lont, snipperen en echte knallen. Man wat mis ik die dingen als ik deze lijsten zie.![]()
Valt me op dat veel in pakketten aangeboden werd toen der tijd, wel cool om te zien die oude lijsten!
ze hebben toen een doos weggenomen bij mij oa kelder hoop dat ze handen er nu nog afvallen daar zat een bundel in gelukkig kopieen maar de originele moet ik nog hebben maar teveel dozen, oudste daar uit is 1978 dat was een groot verkooppunt voor die tijd het hete Photex op hoflandplein den haag.
Wat mij vooral op valt zijn de prijzen.
In die tijd kon je volgens mij gewoon nog een ijsje kopen voor 10 cent. En dan vragen ze voor een pakje rotjes 90 cent. Nu kost een slof rotjes 1 euro. Dan ben ik toch blij dat ik in deze tijd op groei. Maakt mij niet uit dat alles wat zachter knalt, als het maar gewoon voor een normale prijs verkocht wordt
.