Midnight Target

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC134
Artikelnaam: Midnight Target
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: 20 schots multishot die niet onderdoet voor een stukje professioneel vuurwerk. De extra burst lading zorgt voor harde klappen waarmee de diverse gekleurde parels boven in de lucht uiteenspatten in een zee van boeketten.
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: € 39.95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DC134.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist heb ik enkele omschrijvingen doorgelezen.
Dergelijke omschrijvingen vond ik indrukwekkend toen ik 13 was. Nogal jaren 90 achtig. Oh wacht, in 1998 was ik 13. Hoe dan ook. Dergelijke omschrijvingen vind ik gezien de ontwikkelingen van de laatste 10 jaar een beetje amateuristisch overkomen.

Ach ja, we zullen het positief benoemen: het is nogal old skool.

Zojuist heb ik enkele omschrijvingen doorgelezen.
Dergelijke omschrijvingen vond ik indrukwekkend toen ik 13 was. Nogal jaren 90 achtig. Oh wacht, in 1998 was ik 13. Hoe dan ook. Dergelijke omschrijvingen vind ik gezien de ontwikkelingen van de laatste 10 jaar een beetje amateuristisch overkomen.

Ach ja, we zullen het positief benoemen: het is nogal old skool.

ja voor ons mischien .
maar denk je dat een leek op dit front weet wat bijv een peony of crackling is ??
en bovendien moet de fantasie ook aan het werk worden gezet he .
daar maken zij nou juist de meeste reclame mee :wink:

Leuke potje om er bij te hebben, leuke effecten.
Alleen dit filmpje.... ik zie 3x de finale opstijgen.. en na de 3x gaat hij pas af.. Wat is dit ongelofelijk slecht ge edit....

Als we gewoon krijgen wat we op het filmpje zien (de rare stukjes even wegdenken) is dit een topper. Geweldig dat gouden effect en de kleuren zijn ook fenomenaal.
En een mooie kleurrijke finale in plaats van crackling willows, wat ik eigenlijk had verwacht.

Dit is een mooie cake. En de prijs, is net aan. Alleen die omschrijving irriteert me een beetje. Maar goed die extra harde burst kan je dan vast niet horen op film xD

Vind het een mooi stukje vuurwerk.
Dat goud ziet er mooi uit ,
en voor de verandering eens geen crackling finale in een cake.
Neemt niet weg dat ik de prijs ten opzichte van het aantal schoten te duur vindt.

Twee euro per schot en dan ook nog zo'n belachelijk slecht filmpje erbij. Doen ze weer goed bij Schuurmans. :bonk:

Benieuwd wie deze gaan kopen. Ik iniedergeval niet... :p

Dat filmpje is gewoon misleiding, en naar mijn weten is misleiding strafbaar. Of er iemand intrapt lijkt me sterk.

Als je als leek vlug kijkt dan zie je het echt niet. En ik hoop inderdaad niet dat ze dit filmpje gebruiken op hun website, want dan is het inderdaad misleiding. Op het filmpje heeft het namelijk 28 schots. Als je deze cake o.b.v. het filmpje koopt heb je denk ik best wel een case (mocht je het zover willen laten komen).

Misschien een lesje? '' hoe bewerk je een filmpje zonder dat ze het door hebben?''

Cake heeft gewoon 20 schoten, schiet netjes naar finale toe, laten ze bepaalde plekjes 2x afspelen.

Wat willen ze hier mee bereiken?

Back
Bovenaan