Midnight Star 500

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Midnight Star 500
Bruto Gewicht: 3500 gr
Netto Kruitgewicht:500 gr
Aantal Schoten: 36 sh
Effectomschrijving:
Tube diameter: 26 mm
Kartoninhoud: vermoedelijk 4
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €69,99
Voorverkoopprijs: €37,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Oeh ik heb de primeur.

Viel me niet tegen deze. Best harde klappen. Tempo beetje traag. Voor mensen die wat langer van hun geld willen genieten zeg maar 😅

Ik heb alle 4 deze potten geschoten en deze vielen mij stuk voor stuk erg tegen. Effecten waren klein en erg mager, burst was minimaal en het tempo was ook ver te zoeken.

Bijzonder, had deze als kiloknaller bij Vathorst en had er weinig van verwacht, maar bij mij was de burst echt goed. Effecten zijn standaard en tempo is laag, maar voor het geld echt dikke prima.

Deze klapte er aardig op, zeker van genoten.
Wat ik wel bijzonder vond, was de verpakking. Ik begreep niet waarom het nodig was om aan de onderkant een opstaande rand te maken. Een vlakke doos mag van mij wel.

Deze klapte er aardig op, zeker van genoten.
Wat ik wel bijzonder vond, was de verpakking. Ik begreep niet waarom het nodig was om aan de onderkant een opstaande rand te maken. Een vlakke doos mag van mij wel.
Ah, dat is volgens mij omdat het pyromould is. Daar loopt de lont aan de onderkant.

Klopt was een pyromould cake in tegenstelling tot het plaatje hierboven. Opstaande rand met folie eroverheen, daaronder loopt het lont.

Back
Bovenaan