Midnight Glory

Pieter, bedankt voor je films van de demo van Royal, prima kwaliteit.

Midnight Glory, 12 shots, maximale vulling, prachtige tails naar brocade en een finish met salute.
Prachtige cake, en de prijs van 12,50 is natuurlijk uitstekend.

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

midnight_glory.jpg

Dit is weer een heerlijk eerlijk potje ik zag de prijs staan 12,50 E daar voor hoef je het niet te laten en hier wil ik er ook wel twee of drie tegelijk van afsteken.
Maar het is nu nog erg vroeg er is heel veel nieuwe shit op de markt te krijgen en moet eerst de folders en site s afwachten die komen er pas binnen kort online.
Een ding staat vast voor mij ik koop Royal zeker en ook wel meerdere producten maar moet gewoon ff Mijn hof leverancier Harings afwachten met zijn folder en prijzen.

Zo'n dikke salute knallen zijn dat ook weer niet hoor.
Ik vond ze zelfs een beetje tegenvallen.:sad:

Maar ja, voor 10 euro.
Vind dit nogal een mooi potje voor 10 euro.
De knallen horen hard, maar ik kan er ook naast zitten.
Hoe vond jij hem dan?

De brocade crowns waren niets mis mee, best wel mooi eigenlijk. Maar je moet niet zoveel verwachten van de salutes op het einde. :wink:
Ze gaan hard als je een effect als brocade er op hebt zitten, maar heb je hiervoor een andere goede cake gehad met flinke bursts dan vallen de salutes in het niets.

Erg mooie cake. De effecten zijn groot en blijven goed hangen.
De finale van ''salutes'' had beter ook brocade kunnen zijn.
Op het filmpje zijn er twee tegelijk afgestoken:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook dit is weer een mooie pot en zeer geschikt om door te lonten.Ik ben eigenlijk een die-hard wolff fan maar ik begin voor deze collectie te vallen.

Filpmje in beginpost is volgens mij niet de juiste? Eerder amazing Dreams..

Daarnaast is hij kwa prijs per shot en vulling nagenoeg identiek aan de Zena Brocade Crown.. Iemand die hier een vergelijking mee kan maken?

Hoe zijn de boeketten? Net zo groot of een heel stuk minder? En is deze pot eigenlijk alleen leuk vanwege de prijs, en dan bedoel ik geeneens de prijs per shot?

De Salute's komen redelijk soft over en de boeketten lijken erg klein, anyway niet live gezien dus hoop op andere reacties.

Back
Bovenaan