Middeltje

Artikelnummer: 024
Artikelnaam: Middeltje
Netto Kruitgewicht: 192 gram
Effectomschrijving: groende glitter sterren,kleine witte sterren en citroen gele sterren wisselen elkaar af
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: € 17.50

Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze pot aan het werk gezien op een filmpje.
Het is een absolute topper.!!!!
De cake kent 19 shots
De effecten zijn glittering(,groen/geel/wit),soort van hummers,crackling.
En dat alles met een harde burstknal.
Het tempo van de cake is lekker snel. De cake zelf duurt 35 seconden.
Een echte aanrader.
:bye:

Gisterenavond nog even deze cake afgeschoten. (afbouwfase)
En Oud en Nieuw 2007-2008 definitief achter mij gelaten.

De cake is volledig in overeenstemming met het filmpje wat ik eerder gezien heb.
In een snel tempo worden prachtige blinkers afgeschoten in de kleuren wit, geel en groen. De Burstknal is weer lekker hard. En aan het eind van de cake wordt je nog getrakteerd op spinners met fluit ( geen hummers dus)
Prima cake deze ook weer.
Als het goed is wordt vandaag of morgen een filmpje on line geplaatst.

Mooie cake hoor. Die knallen klinken echt hard op het filmpje!!
En die finale is ook lekker met die sherpe fluit en die crackling :D

mensen deze cake is in mijn ogen de absolute must have van marijn: klopt echt alles aan:

- prijs-/kwaliteitsverhouding kan niet beter;
- blinking effect is prachtig;
- burst is goed;
- en de finale met de spinners met crackling door de hele lucht is een genot voor je ogen en oren!!!

geweldig!

Rob, de link doet het niet meer
Ik heb deze ook weer besteld, vooral om de schorre fluit op het eind en de combinatie met de andere effecten met een harde burst voor een redelijke prijs

Ik heb hem ook besteld Fred.
Maar dat einde he, vind dat erg gaaf, een van de reden dat ik hem wou, en de harde bursts en goede blinking natuurlijk.

Maar wat is dat nou voor effect, ik ken dat niet meer voor me halen, enkel de blinkers en burst nog. Want via de film weet ik het ook niet, lijk een beetje fluit en hummer in 1 ofzo.

Rob, de link doet het niet meer
Ik heb deze ook weer besteld, vooral om de schorre fluit op het eind en de combinatie met de andere effecten met een harde burst voor een redelijke prijs

jawel hoor, maar volgens mij vind tony het niet leuk dat we koppelingen leggen: gaat natuurlijk ten kostte van de snelheid.

je moet gewoon op de link klkken, daarna met je muis op de adresbalk klikken, dan op enter klikken en voila

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan