Mi Flai Haai

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1233
Artikelnaam: Mi Flai Haai
Netto Kruitgewicht: 27 gram
Aantal Schoten: nvt
Effectomschrijving: Dlaaien op de glond en vliegen omhoog!
Tijdsduur: 6 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 48/6
Richtprijs: 3,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1233_mi_flai_haai_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die naam is echt top inderdaad haha. Kan me voorstellen dat men bij Wolff hier plezier in gehad heeft om te maken.

grappig artikel .
maar valt hij onder fop en scherts vuurwerk of valt onder het normale vuurwerk .

We hebben inderdaad gelachen toen we dit artikel hebben gemaakt. uitwerkingen ook zeer toepasselijk. helaas valt het artikel niet in categorie 1, dit omdat het opstijgt.

Zo te zien fonteinen.

Dat zijn Kobolt Bombettes, Duits Categorie 1 vuurwerk. Komt een gekleurde star uit die dan een Crackling Chry star in de lucht heeft. Hele leuke dingetjes.

Ontopic: Grappige naam, hoop dat ze goed omhoog gaan. Zijn al vele van afgekeurd. Dus ben benieuwd! :)

met de lucht in bedoel ik echt een product als de mi flai haai, maar ontopic :)

edit: opgezocht, leuke dingen!

Grappige dingen die nog best wel met een hoog tempo de lucht in gaan, zou leuk zijn voor uhhh overdag wat helaas niet meer mag. Hoeveel stuks zitten er eigenlijk in de verpakking, er staan er 6 afgebeeld en op de zijkant staat iets van 5 of 6 ?

Volgens mij had Broekhoff vorig jaar zoiets ook al in het assortiment. Waren leuke dingetjes, maar wel onvoorspelbaar aangezien ze soms alle kanten op gingen.

Kan me voorstellen dat de makers hiervan een hoop lol hadden. Vooral hoe mensen worden opgelicht met een wanproduct. Dingen gaan nog geen 5 meter hoog. Troep.

Kan me voorstellen dat de makers hiervan een hoop lol hadden. Vooral hoe mensen worden opgelicht met een wanproduct. Dingen gaan nog geen 5 meter hoog. Troep.

Heb jij een andere gehad als mij, stak net 1 af met jouw reactie in gedachten.. Schrok er van die van mij gingen minstens 15meter hoog!

Heb jij een andere gehad als mij, stak net 1 af met jouw reactie in gedachten.. Schrok er van die van mij gingen minstens 15meter hoog!

Ja, dat leek mij dus ook wel geinig. Vandaar dat ik ze gekocht had. Maar die van mij zijn niet omhoog te krijgen. Misschien wat lichter maken of zo. lol.

Edit: had er net 1, die deed het dan wel eindelijk, de derde. Dan zijn ze wel grappig.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan