Meteen honderden klachten bij opening Meldpunt Vuurwerkoverlast

Er klopt niks van dit meldpunt,heb het nu 3 dagen in de gaten gehouden voor mijn woonplaats. Ik zie dat er op dag1 2 meldingen waren op 2 verschillende locaties. Waarvan 1 zelfs midden in een bosgebied ligt. Nu op dag 3 zijn er op allebei de locaties 3 meldingen. Betekend dit nou dat ze gewoon elke dag er 1 bij optellen? Lijkt me nogal raar dat er elke dag precies op dezelfde plek een klacht word ingediend, en dan helemaal die locatie midden in het bos???

Goed gezien. GroenLinks voegt voortdurend zelf meldingen toe aan de kaart. Dat gaat al jaren zo.

In de oorlog tegen vuurwerk staan overheid en vooral media boven de wet en is in mijn ogen propaganda en oplichting toegestaan, er gebeurt althans niets tegen.en tegen de vuurwerk wereld wil ik nog even kwijt dat jullie niet moeten janken dit is al jaren aan de gang en in die tijd is er geen tegen geluid van jullie uit geweest.nu zijn er een paar stuiptrekkingen vanuit de branche ......mosterd na de maaltijd.

Zou het niet interessant zijn om de data van de zogenoemde knalsensoren te "WOB-ben" en deze over de data van het meldpunt te leggen?

Ben wel benieuwd wat er uit zo'n dergelijke vergelijking komt. Een sensor liegt immers niet...

Zou het niet interessant zijn om de data van de zogenoemde knalsensoren te "WOB-ben" en deze over de data van het meldpunt te leggen?

Ben wel benieuwd wat er uit zo'n dergelijke vergelijking komt. Een sensor liegt immers niet...

Goed bedacht, maar je kunt ook letsel, schade, afval en smog melden. Harde knallen worden niet eens meer expliciet genoemd, die vallen nu onder 'geluidsoverlast'. Denk dus niet dat jouw idee meldpuntfraude kan blootleggen.

Beste oplossing is om massaal lid te worden van GroenLinks en het meldpunt te infiltreren van binnenuit :-)

De eerste drie dagen na opening dagelijks gemiddeld ca. 4.200 klachten. Vandaag is er amper media-aandacht besteedt aan het meldpunt en direct ziet men een daling in het aantal klachten. Ondanks de eerste verkoopdag en dus een verwachte toename van overlast zijn er vandaag ca. 2.500 klachten geregistreerd. Een daling van liefst ca. 40%.

De eerste drie dagen na opening dagelijks gemiddeld ca. 4.200 klachten. Vandaag is er amper media-aandacht besteedt aan het meldpunt en direct ziet men een daling in het aantal klachten. Ondanks de eerste verkoopdag en dus een verwachte toename van overlast zijn er vandaag ca. 2.500 klachten geregistreerd. Een daling van liefst ca. 40%.

Vreemd he? Dus niet vind ik...
Nu gaat de media door nieuws-beinvloeding(propaganda dus) opeens wel met de rest van de vuurwerklievende nederlanders mee.
Eerst negatief nieuws opfokken en de laatste 3 dagen de hype mee volgen.
Aasgieren zijn ut. Alleen maar voor de cijfers en inkomsten dus.
Schijnheilig noem ik dat.

Vanmorgen op NPO2 nieuws werd ie juist wel weer aangehaald.
Ook dat er veel cat.1 klachten zijn.

Goed gezien. Misschien hierover een berichtje sturen aan RTL, ANP en Telegraaf (voor adressen zie eerder in dit topic). Bonte ligt onder het vergrootglas bij deze media, elk bericht kan nuttig zijn.

Na een dagje mediastilte gister was het meldpunt vandaag weer volop in het nieuws. En goh, wat vreemd. Na de 40% afname van gister, zijn de afgelopen 24 uur met ca. 8.500 klachten liefst 3,4 maal zoveel meldingen gedaan als de voorgaande 24 uur.

Laatst bewerkt:
dit jaar verhuist en geen klachten hier nu al super... andere buurt staan er al 30, terwijl het hier wel eens op nieuw jaar lijkt :P

Dat zijn ideale buren dan, geluk mee. Denk dat het over het algemeen reuze me valt allemaal, wordt zo gehypet allemaal in de media.

Back
Bovenaan