Metal Explosion

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1402
Artikelnaam: Metal Explosion
Bruto Gewicht: 2950 gram
Netto Kruitgewicht: 275 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: Blue tail to brocade king
Verpakkingseenheid: 6/1
Richtprijs: € 31,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
klopt, goedkoop is ie niet voor een 19 schots potje...maar hij is o zo mooi!
Heerlijke brocades zeg.....blijft ook mooi lang hangen...

dit word mijn numer 1!!! deze cake is heerlijk lekker een hoop van doorlonten!

De Brocades doen me aan de Panter denken!
Pittig geprijst, maar voor mensen met een hoog budget toch zeker het aanschaffen waard :)

Prachtige cake is dit zeg.
Maar dit zijn toch geen brocade,s? of zie ik dit verkeerd?
Lijkt mij meer een palmeffect of coconut.

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Red Factory collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?p=183049#post183049

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 31,50 ( de prijs was eerst € 35,00)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

metal_explosions.jpg

Laatst bewerkt:
Is een behoorlijke grote en hoge pot voor zijn klasse.
Het is niet echt een blauwe staart die je ziet wanneer hij de lucht in gaat, maar meer een blauwe kogel.
Ik denk toch wel dat van alle potten die ik had deze zijn effecten het hoogst de lucht in schoot.
De brocades zijn mooi en dik en bleven ondanks de wind goed intact.

Ik denk dat deze zeker het proberen waard is:)

Was deze ook bij de demo geschoten?

Zo ja, hoe was deze?

MVG Rik :bye:

Nee Rik, deze is niet geschoten op de demo. Ik vind hem zelf wel wat aan de prijzige kant, maar als je het een mooi effect vind is hij wel aan te raden denk ik.
Dit effect zat ook in de Exploding Box en daar was het effect erg goed uitgevoerd. Het effect was lekker vol en bleef lang hangen, dus ik denk dat dat bij deze cake ook het geval zal zijn.

Klopt idd,Deze cake heeft een hele mooie palm die lang blijft hangen en met een blauwe steeds oplichtende ster opstijgt.
Ik vind dit een hele mooie cake die ook dit jaar weer in de straat bij mij zal staan.

Vaag, dat deze geweldige cake zo weinig liefhebbers heeft.
Wellicht dat de prijs daar ook debet aan heeft.
Ondanks dat ik dit jaar diverse andere cakes had in vergelijking met vorig jaar, was het wederom deze cake die met kop en schouders boven de rest uit stak qua stijghoogte en effectgrootte.
Komt volgend jaar zeker weer in de collectie (mits het prijsniveau gelijk blijft).

Een prachtige cake! Wou er wel 2 van aanschaffen, maar heb voor wat anders gekozen. Staat nu al op de lijst voor volgend jaar!

Back
Bovenaan