Met welke cake wil jij de show stelen om 00.00?

Ik neem altijd even de tijd om te kijken wat er allemaal in de wijk de lucht in gaat. Daarnaast natuurlijk de buren gelukkig nieuwjaar wensen. Na 5-10 min. begin ik zelf. Het ligt een beetje aan wat ik heb, maar begin meestal met een mat of fontein. Daarna rustig opbouwen met wat kleinere cakes en als het wat stil wordt om ons heen dan jaag ik mijn mooiste cakes/boxen de lucht in :)

Standaard een lekkere knalcake exact om 0:00, elektrisch, dus 'relaxed' vanaf de bank voor de TV:D. Meestal de Hoogmoed en anders de At Once of zo. Rond 0:15 gaat de rest de lucht in.

Na eerst iedereen een gelukkig nieuwjaar te hebben gewenst en ik een glaasje champagne naar binnen heb gewerkt, begin ik met 2x Dominator 2.0 naast elkaar. Niet heel mooi, maar hij ramt er altijd lekker op los (zeker met twee tegelijk). Daar trek je toch een beetje de aandacht mee. Daarna gaan mijn mooie boxen pas de lucht in.

Ik ga nog wat inkopen in Duitsland doen. Mijn idee is om op 2 punten tegelijk af te steken. Dat zorgt voor een mooie vulling in de lucht

Ik ga eerst even afwachten of de overbuurman geen illegale knallers heeft die mijn show gaan verzieken. Dan steek ik eerst een paar Happiness af om de buurt te stangen en net te doen alsof er geen showtje gaat komen :p

Dan als alle lichten op groen zijn:
2x Magnum stage vulkaan
3x Passie VDN (boeket+fluit 200gr)
3x Panga Panga VDN (Paars/groen glitter + rode crossette 230gr)
1x Midnight Passion (Waaier 240gr)
2x Midnight Passion
2x Finishing Touch (Waaier 270gr)
1x Viking (Waaier 440gr)

Dan weer naar binnen om wat cakes en boxen te halen voor het 'middenstuk' :p

Begin 00:00 met een mat, maar uiteindelijk zal ik het doen met de Cruel Traction die hopelijk mede door VuurwerkBreda geleverd kan worden ;)

ik zeg al jaren hier en daar begin ik mee,
meestal gaat er een kronkel in me kop om en pak ik alles wat ik pakken kan.

2-pack cakebox met flying serpents als finale
Garden of eden 2.0
Event Starpalm
Event king crown with glitter
Big Box
Of
We own the night / Hardstyle box (ligt er een beetje aan of de aanvraag voor een ruil nog verhoord wordt.)

Ben er dus nog niet helemaal over uit.

Back
Bovenaan