Torrr
VWC lid
Langzamerhand komen de online vuurwerk winkels weer online en verschijnen hier en daar alweer die folders. we gaan allemaal weer massaal kijken welk vuurwerk we willen kopen. Natuurlijk wil (ik sowieso weet niet of die voor iedereen geldt) je de show stelen en aandacht trekken om 12 uur wanneer iedereen buitenstaat.
Om het kort te houden lijkt het me een goed idee om hier cake's/cakeboxen te posten die in jou opinie 12 uur waardig zijn. deze cakes hoeven niet per se snel te zijn maar dus ook mega boeketten met harde klappen hebben die de aandacht naar jou vestigen.
Hierbij hoop ik dat we elkaar goeie cake's kunnen aanbieden en elkaar helpen met een keuze voor je beste cake van de avond.
Bedenker van dit topic : LilDanceCrew
Om het kort te houden lijkt het me een goed idee om hier cake's/cakeboxen te posten die in jou opinie 12 uur waardig zijn. deze cakes hoeven niet per se snel te zijn maar dus ook mega boeketten met harde klappen hebben die de aandacht naar jou vestigen.
Hierbij hoop ik dat we elkaar goeie cake's kunnen aanbieden en elkaar helpen met een keuze voor je beste cake van de avond.
Bedenker van dit topic : LilDanceCrew