Met welke cake wil jij de show stelen om 00.00 ?

Torrr

VWC lid
Langzamerhand komen de online vuurwerk winkels weer online en verschijnen hier en daar alweer die folders. we gaan allemaal weer massaal kijken welk vuurwerk we willen kopen. Natuurlijk wil (ik sowieso weet niet of die voor iedereen geldt) je de show stelen en aandacht trekken om 12 uur wanneer iedereen buitenstaat.

Om het kort te houden lijkt het me een goed idee om hier cake's/cakeboxen te posten die in jou opinie 12 uur waardig zijn. deze cakes hoeven niet per se snel te zijn maar dus ook mega boeketten met harde klappen hebben die de aandacht naar jou vestigen.

Hierbij hoop ik dat we elkaar goeie cake's kunnen aanbieden en elkaar helpen met een keuze voor je beste cake van de avond.

Bedenker van dit topic : LilDanceCrew

Ik begin eigenlijk nooit met een cake maar altijd met een rol, daarna doe ik het even rustig aan en kijk ik vooral wat om me heen om te genieten van wat er allemaal de lucht in gaat. Pas rond kwart over 12 begin ik dan rustig wat cakes af te steken om uiteindelijk tegen 2 uur pas af te sluiten met de mooiste en grootste cakes/doorlontbakken.

Vorig jaar sloot ik volgens mij af met de Zena Mania, dit jaar combineer ik zelf wat losse cakes tot een mooie combibox ;)

Ik begin altijd met de wat rustigere cake's om zo op te bouwen naar de mooiere/heftigere cake's. Ik zal dus beginnen met losse cake's zoals Reno's, Mojo Magic etc. om te eindigen met cakeboxen zoals Big Momma, Zena Mayhem, Cruel Traction, Event 4 Seasons, Golden power etc.

Begin 12 idd altijd met een rol gevolgd van cakes op volgorde van klein naar groot enzo. Dus dat wordt nog kijken welke cake erop volgt.

begin dit jaar denk ik met 2 fontijntjes daarna een fluitbak. dan lose cake's en sluit denk ik af met de zena cakebox

Ik vind het mooi om om 00.00 toch eerst even te rammen met een dikke cake of box, in plaats van met wat slappere cakes te beginnen.

Wat het gaat worden, nog geen flauw idee!

Moet ik er wel bij zeggen dat er verder geen vuurwerk in de omgeving is om naar te kijken, dus daarom liever meteen lekker zelf knallen.

Laatst bewerkt:
Om 12 uur ga ik altijd eerst lekker de kat uit de boom kijken. Beetje zien wat de rest van de buurt afsteekt, genieten van het sfeertje, mensen een handje schudden :) Stookmaten gaan dan meestal wel al vol aan het stoken, dus daar kijk in dan naar en dat film ik dan. Pas als het ietsje rustiger wordt vanaf 12:15 uur begin ik zelf echt te stoken. Ik heb nooit echt een planning van de cakes waarmee ik wil beginnen. Elk product koop ik vooraf met een bepaald doel, dus ik heb nooit cakes "voor erbij". Elke cake is bewust gekocht. Meestal begin ik met wat middenklasse cakes. De echt brute cakeboxen en grote cakes komen meestal pas wat later. Ik heb toch het gevoel dat ik meer geniet van mijn vuurwerk als de rest van de omgeving er ook naar kijkt, en niet meer bezig is om zijn eigen vuurwerk af te steken. Ik kwam vorig jaar ook om 01:30 uur doodleuk met een winkelwagen vol 500 grammers aanlopen. Dat is toch stiekem wel erg leuk :D

Ik zelf kijk altijd eerst rustig om me heen en dan begin ik zelf met enkele cakes tegelijkertijd wat genoeg opvalt dat ik ben begonnen. Kan soms best laat beginnen ( 00.30 ) dat de mensen hier al beginnen af te vragen of ik überhaupt wel thuis ben :)

Eigenlijk begin ik elk jaar met 6 x big 19/extreme salute tegelijk. Eventjes flink rammen.

Eindig meestal met wat losse cakes die ik dan nog heb staan. Wil dit jaar echter ook een keer eindigen met een flinke bak. Zat te denken aan Celebration box van Royal met een finale van 12 x junior jack.

Ik ben ook echt een kijker. Het mooiste moment van het jaar laat ik me niet voorbij gaan door zelf te stoken, na een kwartiertje is de grootste hectiek er van af en wil ik wel beginnen. Ik ga dat dit jaar waarschijnlijk doen met Royals Celebration

Zelf kijk ik ook eerst altijd rond.
Dit jaar zal mijn eerste cake de full suspension van wolff zijn.
Daarna een paar ruste cakes, gevolgd door de doorlontbakken.
Als finale komt mijn grote finaleproject wat zo'n 10 minuten zal duren.

Eerst even kijken :D dan een ouderwetse horse brand rol zoals ieder jaar! en dan verder met de combi boxen en prof blokkies.

Eerst kijk ik om mij heen om 0:00 uur, dan rond 0:15. Eerst een rol gevolgt door een pallet project,
Als dan de rust is terug gekreerd in dit dorp nog een karton silver salute (om de straat wakker te houden) welke dikke cake ik dit jaar tot het einde bewaar weet ik nog niet, ff een mooie uitzoeken

ik begin ook altijd met een mat maar gewoon om vijf over twaalf...
daarna gewoon lekker stoken , ben normaal niet zo van de projecten en of volgorde

maar wel even wat combi-cakes aan elkaar maken en of indien ik dat zelf vind pas ik de volgorde aan van de cakes en laat ze maar lekker gaan.

ook nog even wat sterretjes met mijn zoon en dan gaan lekker zelf even de grotere cakes

Ik wil beginnen met 3xnew moon/mega cauliflower en eindigen met 24x junoir jacks. Kan eind volgend maand anders zijn maar dit is mijn streven.

Ben ook standaard eerst aan het kijken naar andere en iedereen de hand schudden en een gelukkig nieuw jaar wensen. Daarna denk een hindoe 3000, is een beetje traditie een mat als eerst.

Daarna tot 00:45 stoken. Vervolgens beginnen met de show klaar te zetten en alles na te lopen. Hoop iets na 01:00 van start te kunnen gaan. Show zal 10a 15 minuten duren. Daarna nog lekker beuken tot 02:00 of later als het nog niet op is!

Back
Bovenaan