'Met het hele dorp naar het vuurwerk'

moontan

VWC lid
'Met het hele dorp naar het vuurwerk'
Gepubliceerd op 13 november 2008, 20:51

alkmaar -
'In elk dorp één mooi vuurwerk op één mooie ruime plek met oud en nieuw.' De voordelen zijn niet te tellen: geen overlast in de straten, de rommel blijft beperkt tot één plek, gezellig bij elkaar, je ziet en spreekt je dorpsgenoten. De jury van de duurzaamheidprijs Noord-Holland - een initiatief van deze krant - geeft het idee van Leny van de Berg uit Breezand de eerste prijs in de categorie 'Meteen doen'.

,,Het idee spreekt me zeer aan’’, zegt jurylid Pim van Leeuwen, directeur van de duurzame basisschool De Sokkerwei in Castricum. ,,In een grote stad zal het wat lastiger zijn, maar in een dorp lijkt het me prachtig.’’

Een aantal weken geleden riep de krant de lezers op om met energiebesparende tips te komen. Dat leverde zo’n 120 ideeën op. Een jury heeft negen winnaars gekozen in de categorieën ’Meteen doen’, ’Goed idee als het kan’ en ’Een droomidee’.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/...51827.ece/Met_het_hele_dorp_naar_het_vuurwerk

wat een bull shit, kom ik aan met mijn vuurwerk is er geen plek omdat iedereen er staat .
uitkijken met wat je afsteek want als het een waaier is dan komt het in j]het publiek.

wat doen ze de laatste tijd toch ,moeilijk over een evenement waarvan wij 1 keer per jaar ons kunnen uitleven met onze passie die op een nette manier gebeurt en dus NIKS SLOPEN OF VERNIELEN.

Want aan deze personen hebben wij alles te danken en dat zijn geen vuurwerk liefhebbers maar vandalisten.

Wij veegen er ruimen altijd de resten de volgende dag met mekaar op wat op zich ook leuk is met onze duffe koppen en praten na over het vuurwerk.

Vuurwerk 1 plaats NEEEEEEE!!!!!!!!!

Gewoon lekker voor je deur en de kleintjes achter het raam om te genieten van het vuurwerk mooier bestaat niet

Lezers van het Noord- Hollands Dagblad kunnen reacties sturen naar [email protected], per krant worden er maximaal 3 reacties geplubiceerd.

Ik hoop dat jullie een reactie willen insturen, want dit artikel slaat nergens op.

@ylke

Hier bedoelen ze dat er op 1 plek een show wordt geschoten door een erkend schiet bedrijf denk ik hoor ?

Ik steek het vuurwerk veel liever zelf af. :p Ik kijk er ook graag naar. Maar als het even kan steek ik het liever zelf aan. :)

"Je ziet en spreekt je dorpsgenoten"
Nou sorry hoor, maar die zie en spreek je toch altijd wel? Je spreekt natuurlijk niet heel je dorp maar wel een aantal. Zoniet dan vraag ik me toch af waar deze beste man woont. :p

gaat weer nergens over, leuk als ze overal in het land dat willen organiseren.. wie gaat het vuurwerk dan afsteken zoveel pyrotenichi hebben wij niet in ons land dus dan zijn ze er met een aantal dorpen al klaar mee omdat er geen bevoegd personeel is om af te steken achja ze roepen maar wat...

tja we kunnen nou wel schande spreken .
maar dat heeft geen zin .
een paar manden geleden was er een mooi topic over imago verbetering .
men was bang dat we niet meer mochten stoken . maar dat ging niet door
dus gevaar geweken zou je zeggen toch ?
echt niet . het enige wat we hebben is respeit . als we nu niet in grijpen zijn we te laat :angry:

Back
Bovenaan