Mensen met financiële zorgen. Zij hebben vaak geen buffer of ruimte voor extra uitgaven zoals vuurwerk.

Is het mogelijk om rechtstreeks vuurwerk te doneren?

De reden dat ik dit vraag is omdat er veel shops overgaan naar gratis vuurwerk en er dan dus eventueel rekening mee gehouden kan worden door leden waar ze dit budget aan uitgeven.

Ik heb namelijk eens zitten denken, en denk dat dit de snelste manier is om 'meer' bij elkaar te krijgen.

Degene die doneert voelt het niet in zijn of haar beurs, want het is 'gratis' en de drempel is lager dan geld doneren.
Ook kunnen ze dan kiezen voor gratis items die ze wellicht zelf niet zouden kopen, te denken aan:

Grondbloemen, kleine fonteinen, crackling rotjes, kleine MM potjes, etc.

Daar waar iemand die niets heeft daar heel blij mee zou zijn.

Het was maar een gedachten maar wilde hem toch delen. :thumbsup: :thumbsup:

@Vuurwerk & Pyro’s United

Naamloos.png

💥 Kruitfunding Doneeractie
Vorig jaar hebben wij met veel succes een doneeractie gehouden voor mensen en gezinnen die door financiële omstandigheden bijvoorbeeld een bijstandsuitkering geen vuurwerk konden kopen.

Dankzij jullie gulle bijdragen hebben we toen €640 opgehaald en daarmee 8 mensen/gezinnen blij kunnen maken met een mooie jaarwisseling!

Ook dit jaar zetten we de actie graag voort. Wil jij weer meedoen en iemand een onvergetelijke jaarwisseling bezorgen? Doneer dan €1 via de link hieronder en help ons om nog meer mensen een onvergetelijke jaarwisseling te geven!

Namens Vuurwerk & Pyro’s United bedankt

Hoe kun je je aanmelden?
Stuur een e-mail naar [email protected] en beschrijf daarin jouw situatie en omstandigheden.

Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Ook voor overige vragen graag even mailen naar [email protected]

Ik waardeer het initiatief :thumbsup:
Ondanks de ietwat vage start en kritische vragen, komt dit uit een goed hart en wordt het vuurwerk daadwerkelijk overhandigd. Respect!
Zelf stort ik niet, omdat ik dit zelf op micro schaal al doe.

Wat is er mooier dan het vuurwerk virus in positieve zin overdragen.
Voor de mensen uit de buurt die komen kijken, jong of oud.
De kinderen wiens ouders geen geld uit kunnen óf willen geven aan vuurwerk, maar toch graag iets willen afsteken. Of gewoon omdat ze op de juiste tijd op de juiste plek zijn, ook goed.

Overdag met Cat 1 stoken en 's avonds mogen ze helpen dingen sjouwen en samen afsteken (mits ouders dit okay vinden uiteraard). Je ziet de kinderen helemaal trots, met hun bril op en eventueel oordopjes in. Er ligt een zak vol brillen en schuimdopjes klaar voor de bezoekers.

Back
Bovenaan