Mensen met financiële zorgen. Zij hebben vaak geen buffer of ruimte voor extra uitgaven zoals vuurwerk.

Er zijn in Nederland ruim 1 miljoen mensen die dagelijks de gevolgen van armoede ondervinden. Mensen met financiële zorgen. Zij hebben vaak geen buffer of ruimte voor extra uitgaven zoals vuurwerk.

Vaak zien we de opmerking Vuurwerk is geen levensbehoeften.
Klopt maar wij vinden dat iedereen een leuke jaarwisseling verdiend net zoals ieder ander.

Vandaar dat wij de oproep doen aan iedereen die het kan missen om €1 Euro te doneren.

Zo helpen jullie mensen/gezinnen aan een onvergetelijke en feestelijke jaarwisseling.

Link om €1 euro te doneren

Alvast erg bedankt team vpu
Delen = Lief ❤️

Winkels die meehelpen aan deze actie zijn:
Knal010
HBL Fireworks

Voor vragen: https://chat.whatsapp.com/CTwadsKIq5HLZdv2sQRXho?mode=ac_c

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze topic. Excuses als dit niet zo is

Mocht dit niet toegestaan zijn dan verwijderen.

Bijlagen

• Naamloos-3.png
    Naamloos-3.png
    1,4 MB · Weergaven: 2
Het idee komt waarschijnlijk uit goede bedoelingen, maar misschien kan je het iets beter onderbouwen. Op deze manier geef ik het weinig kans.

Hoe selecteer je de personen aan wie je geeft? Wie zitten er achter dit initiatief? Waar kan je de voortgang van zaken bekijken?

Zomaar wat dingen wat mensen graag weten in geval van een donatie.

Succes ermee

Het idee komt waarschijnlijk uit goede bedoelingen, maar misschien kan je het iets beter onderbouwen. Op deze manier geef ik het weinig kans.

Hoe selecteer je de personen aan wie je geeft? Wie zitten er achter dit initiatief? Waar kan je de voortgang van zaken bekijken?

Zomaar wat dingen wat mensen graag weten in geval van een donatie.

Succes ermee

Alles gaat via onze juristen bureau.
Zij gaan mensen toetsen die zich bij ons hebben aangemeld of deze mensen het echt niet breed hebben door dat zij bijvoorbeeld in de bijstand zitten.

Vervolgens wordt er een pakket gemaakt bij een winkel zoals knal010 (daar gaat het geld dus rechtstreeks heen) . Mensen krijgen dus geen geld gestort.

Vorig jaar hebben wij deze actie ook gehouden via facebook groep vuurwerk & pyro’s united .

Dit lijkt mij een heel mooi initiatief, lijkt me geweldig om mensen die wat minder te besteden hebben te kunnen helpen met een “vuurwerkbank”. Zeker nu het waarschijnlijk nog maar 1 jaartje kan. Maar ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar het verhaal erachter. Wie komt hiervoor in aanmerking, wat krijgen deze mensen concreet, wie beheert “de pot” etc etc.

Daarnaast zou ik ook best wel wat méér dan 1 euro willen doneren, misschien zelfs wel vuurwerkpakketjes samenstellen en rondbrengen in de regio etc. Want het initiatief is echt wel iets wat mij als vuurwerkliefhebber enthousiast maakt. Voor nu ontbreekt het voor mijn gevoel aan een stukje achtergrond informatie. Wellicht kun je daar meer over toelichten.

Alles gaat via onze juristen bureau.
Zij gaan mensen toetsen die zich bij ons hebben aangemeld of deze mensen het echt niet breed hebben door dat zij bijvoorbeeld in de bijstand zitten.

Vervolgens wordt er een pakket gemaakt bij een winkel zoals knal010 (daar gaat het geld dus rechtstreeks heen) . Mensen krijgen dus geen geld gestort.

Vorig jaar hebben wij deze actie ook gehouden via facebook groep vuurwerk & pyro’s united .
Dit is aanvullende informatie waar ik iets mee kan. Ook een kleine donatie gedaan.

Dat je maar een hoop gezinnen kan helpen dit jaar

goedemiddag iedereen.

Wij beheren de crowdfundings rekening. Dat er een andere naam staat heeft te maken dat dit moet. omdat de rekening losgekoppeld moet zijn van de juridische rekening. Alles wordt na getrokken en het geld gaat rechtstreeks naar de handelaar.

goedemiddag iedereen.

Wij beheren de crowdfundings rekening. Dat er een andere naam staat heeft te maken dat dit moet. omdat de rekening losgekoppeld moet zijn van de juridische rekening. Alles wordt na getrokken en het geld gaat rechtstreeks naar de handelaar.
Waarom moet het losgekoppeld zijn van de juridische rekening? Het is als jurist niet handig natuurlijk om op een forum te zetten dat je regels omzeild... 😅

Back
Bovenaan