Meldpunt vuurwerkoverlast nog steeds offline

Wat zeggen die klachten nu zeg pff. Stel aan het eind van de peiling staat de teller op 100.000 klachten. Dat zou betekenen dat 0.5% van de samenleving er last van heeft. Weinig dat de regering er dan wat aan gaat doen. Zo jammer dat de media die kant van het verhaal niet een keer toelicht.

Rekensom: 100.000 klachten = 0.5% van de 18 miljoen mensen in nederland

Wat zeggen die klachten nu zeg pff. Stel aan het eind van de peiling staat de teller op 100.000 klachten. Dat zou betekenen dat 0.5% van de samenleving er last van heeft. Weinig dat de regering er dan wat aan gaat doen. Zo jammer dat de media die kant van het verhaal niet een keer toelicht.

Ik denk ook niet dat het aantal klachten aan dat aantal mensen gekoppelt kan worden.
Er zullen mensen bij zijn die 10x per dag bellen.

Is het mogelijk om de lijst met klachten in te zien? Gezien deze ook word gepresenteerd aan de 2e kamer.

Ben wel eens benieuwd wat de top 10 klachten zijn.

Uiteraard ben ik het ook niet eens met zijn idee en de vreemde argumenten die die er steeds bij geeft.
Je merkt gewoon dat die om sommige vragen van de pownews verslaggever heen***t.
Toch komt die op mij over als een sympathieke en vriendelijke vent, eerlijk is eerlijk

Je weet gewoon dat hij de boel belazerd anders had hij die 82 duizend meldingen wel openbaar gemaakt.:p

LOL filmpje... ik denk dat als hij een vuurpijl in zijn reet geschoten krijgt, dat hij het plezier er misschien wel van in gaat zien.

Wat een rotkop heeft die Arno Bonte toch ook..

Zal wel vroeger geen vuurwerk hebben mogen kopen/afsteken van z'n ouders. Zielig ventje is het.

Back
Bovenaan