Meldpunt vuurwerkoverlast nog steeds dikke hoax

Brainiac

VWC lid
Vorige week ontplofte het Meldpunt Vuurwerkoverlast -dankzij een voltreffer van GeenStijl- recht in het gezicht van GroenLinks.

Er klopte geen jota van het aantal knal-meldingen. Duizenden overlastsignaleringen bleken vals, fake en nep. Jajaja, het knalde zelfs midden op de Afsluitdijk en in uitgestorven provinciedorpjes in Oost-Groningen.

We zijn een week verder, en er klopt nog steeds geen ene moer van het aantal meldingen. GroenLinks en designated vuurwerkbestrijder Arno Bonte LIEGEN er nog steeds op los. Zie figuur 1. en 2.

weeps534.jpg

Fig. 1

meldpuntHOOX.png

Fig. 2

Op een locatie onder Weesp zien we TIEN MELDINGEN van vuurwerkoverlast. FF de Google Satellite erbij gezocht. En wat blijkt? Er is daar niks. Een afgelegen weiland, waar niet eens een weg loopt. Hoe de fuk kunnen daar 10 "overlastgevende" knallen gemeld worden. En door wie? Ergo: de GroenLinks Google Map Vuurwerk Overlast is nog steeds volstrekt ongeloofwaardig en onbetrouwbaar.

Kap er toch mee Arno Bonte. Steek dat Meldpunt in je sterretje. Je liegt dat je barst.

anpmeldingen534.png

Fig. 3: Sinds 22 december ook doodse stilte in de ANP-feed. Lekker rustig, dat dan weer wel.

PS: Je hebt het niet van ons, maar de politie doet niks tegen vuurwerkoverlast.

Bron: GeenStijl

Hihi, eindelijk word die man gepakt waar t m pijn doet, nu nog even n isoleercelletje voor m regelen en klaar is kee.

Je kan ook steeds minder vaak reageren op het nieuws. Blijkbaar valt het kwartje..heeeeeeel langzaam.

Hihi, eindelijk word die man gepakt waar t m pijn doet, nu nog even n isoleercelletje voor m regelen en klaar is kee.

Niks er van, zet hem met oud en nieuw bij ons in de straat en laat hem een paar uur verplicht mee genieten van al onze pracht en praal en als hij lief is krijgt hij nog een glas champagne ook :)

Ik ben echt blij dat geenstijl aan onze kant staat.
Het moet gewoon eens echt gedaan zijn met Bonte, ik snap best dat niet iedereen vuurwerk leuk vind maar hij is gewoon op een hele valse smerige manier bezig deze extreme activist, gelukkig krijgt hij de deksel op zn neus nu.

Laatst bewerkt:
En maar blijven huilen over alle schade, kijk eens wat wij inleveren aan belastinggeld bij het kopen van vuurwerk, gaat ook over miljoenen ..

Ik vind het niet correct dat iedereen over de persoon Arno Bonte valt en zelfs met hatelijke verwensingen gaat strooien, terwijl hij volgens mij slechts de spokes-man is van een hele groep tegenstanders. Ik ben het ook niet eens met (veel van) de dingen die hij aandraagt, maar het gaat mij te ver om dit persoonlijk te maken. In een moderne maatschappij die gestuit is op democratie heeft iedereen het recht om zijn (niet kwetsende) mening te uiten. Zo ook wij. Het is bij de tegenstanders van consumentenvuurwerk echter momenteel beter gereld als bij ons. Wij zijn minder georganiseerd en dus wordt onze stem minder gehoord (sowieso door de media).

eens even kijken hoe dit gaat aflopen in januari want dan gaan ze evalueren over de jaarwisseling .
Want met dit gekwakkel kun je eigenlijk al geen eerlijke discussie meer voeren .

Ik vind het niet correct dat iedereen over de persoon Arno Bonte valt en zelfs met hatelijke verwensingen gaat strooien, terwijl hij volgens mij slechts de spokes-man is van een hele groep tegenstanders. Ik ben het ook niet eens met (veel van) de dingen die hij aandraagt, maar het gaat mij te ver om dit persoonlijk te maken. In een moderne maatschappij die gestuit is op democratie heeft iedereen het recht om zijn (niet kwetsende) mening te uiten. Zo ook wij. Het is bij de tegenstanders van consumentenvuurwerk echter momenteel beter gereld als bij ons. Wij zijn minder georganiseerd en dus wordt onze stem minder gehoord (sowieso door de media).

En toen ging de wekker.

Deels mee eens, maar om je mening dmv verkeerde informatie / gemanipuleerde info door te strot te drukken mag jhet van mij persoonlijk gemaakt worden. Wat een onzin verhaal zeg

Deels mee eens, maar om je mening dmv verkeerde informatie / gemanipuleerde info door te strot te drukken mag jhet van mij persoonlijk gemaakt worden. Wat een onzin verhaal zeg

Ik ben het ook met je eens dat deze methodes van het anti-kamp zeker niet de juiste zijn, maar dmv persoonlijke verwensingen zal er nooit iets positiefs veranderen. Dan geef je ze slechts voer om te beweren dat vuurwerkliefhebbers onderontwikkelde, lompe tokkies zijn. Enkel als er een tegenfront wordt gecreëerd, met een sterke spokes-man een een organisatie die ónze belangen behartigd, zal er iets veranderen in een democratie volgens mij.

Bonte slechts een spokes man, mijn reet. Die man heeft één levensdoel en dat is het verbieden van vuurwerk. Over kapitaal verkwisten gesproken, die man krijgt er ook nog voor betaald, ja en goed ook. Er zou eens een pro-vuurwerk-campagne op touw moeten worden gezet waarbij vuurwerk eens positief wordt neergezet. Op een verantwoorde manier, veilig vuurwerk afsteken met het hele gezin is gewoon heel leuk. Punt.

Ik heb niet het idee dat er een dialoog met Bonte valt aan te gaan. Hij heeft maar 1 doel en dat is het vernietigen van onze hobby vuurwerk.

Je hoort hem niet over de korte afsteektijden, en de ban op romeinse kaarsen en babypijlen door de branche dat is niet genoeg.

Ik zou zeggen Dhr Bonte, steek nog pretsigaret op om 24:00 (goed voorbeeld voor onze kids trouwens... not) en ga verder met je leven, als je echt iets voor de wereld/natuur wilt doen ga je maar in china/india etc iets doen, dat zijn de vervuilers van deze wereld niet wij met een paar uurtjes vuurwerk.

Zo laatste mn laatste post over bontje.

Er zou eens een pro-vuurwerk-campagne op touw moeten worden gezet waarbij vuurwerk eens positief wordt neergezet. Op een verantwoorde manier, veilig vuurwerk afsteken met het hele gezin is gewoon heel leuk. Punt.

Helemaal met je eens! Dit zijn positieve argumenten.

Arno Bonte is tegen onze hobby, voormij gewoon de vijand. Ik geloof niet in dialogen.

Dan maar weer terug naar de middeleeuwen? Eeuwen en eeuwen strijd voor rechtvaardigheid en gelijkwaardigheid tevergeefs? Weer terug naar het recht van de sterkste/gemeenste/harteloze...
Kun je wel lekker je vuurwerk afsteken wanneer je wilt... :cry:

Back
Bovenaan