Meldpunt Vuurwerkoverlast.nl ligt onder vuur van ddos-aanvallen

In een poging beter bereikbaar te blijven, maken de beheerders van Vuurwerkoverlast.nl inmiddels gebruik van CloudFlare, een content delivery network. Onduidelijk is echter of de betaalde dienstverlening van CloudFlare wordt ingezet, waarbij bescherming tegen ddos-aanvallen wordt aangeboden, of uitsluitend de beperktere gratis service.
Ik heb me hier nooit in verdiept, maar is het niet zo dat met deze service alleen statische delen van de site kunnen werken, en interactieve delen niet? Het indienen van een klacht is interactie en zal dus niet werken als ik het goed heb.

Ik heb me hier nooit in verdiept, maar is het niet zo dat met deze service alleen statische delen van de site kunnen werken, en interactieve delen niet? Het indienen van een klacht is interactie en zal dus niet werken als ik het goed heb.

Het ia een cms, technisch gezien is alles dynamisch

Proberen met deze actie weer in de picture te komen
is met de verkiezingen compleet mislukt
zeer zwakke partij gelijk opheffen of verbieden

Knallen morgen zou ik zeggen

Neen Danny, vuurwerk is veel ernstiger dan een doodnormale schietpartij met dodelijke afloop. Denk nou toch eens een keertje na jij joh :D

Bedoel je nou dat de politiek zich bezig zou moeten houden met zaken die er echt toe doen?
Hmz, rare gedachtengang. Het is dat je het zegt, anders was zoiets nóóit in mij opgekomen.

TNX!

Back
Bovenaan