Meisterwerk Special 5

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 1460
Artikelnaam: Special 5
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 5x 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €99, aanbieding € 59,99

vuurwerkmania-special-5-631c6a35a40cc718451786.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Met 8 gram per schot hoef je geen mega grote effekten te verwachten, maar als het een beetje in tempo doorschiet kan het best aardig zijn voor dat geld.

Dit zijn we zo langzamerhand wel gewend dat de importeur en/of fabrikant het niet zo nauw neemt met de kruitinhoud van een product. Maar jammer is het wel.

Ja en in dit geval scheelt het nog best aardig veel.
Maar voor 49 euro komen ze hier iig op een lijstje die ik even in de gaten ga houden. Misschien leuke en snelle bakken voor in de vooravond erbij? :angel:

Voor de prijs van 49 kan je denk ik ook niet gek veel verwachten.
Hij gaat hier op de lijst voor in de vooravond als leuk stookvoer, ben benieuwd naar de uitwerkingen.

Kan iemand dit bevestigen of het daadwerkelijk 158 gram bevat .

Misschien een foto maken van het etiket op de achterzijden .

Even voor de zekerheid: dit is een nieuw artikel, dus alleen als een winkel al een levering heeft gehad van dit artikel is dat mogelijk.

Kan me bijna niet voorstellen dat dit 4 gram per schot is op het filmpje. Dan ga ik toch voor die 300 gram per cake en dan kom je op 8 gram per schot uit. Aan de andere kant, krekelgeluiden, dus je weet het niet :bonk:

Ter vergelijking. De Crazy three van Vuurwerkmania is 3x12 schoten met 245 gram in totaal.

Gaan we uit van 300 gram per cake, dan is dit zeker een mooie budget topper voor deze tijden. Filmpje ziet er goed uit namelijk.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan