Meisje (13) bekogeld met vuurwerk

densta

VWC lid
Meisje (13) bekogeld met vuurwerk

DIEREN - Vier jongens uit Dieren zijn dinsdag aangehouden op verdenking van openlijke geweldpleging. Ze zouden een 13-jarig meisje hebben mishandeld en met vuurwerk hebben bekogeld.

De verdachten zijn drie jongens van 14 jaar oud en een van 16. De vier waren mogelijk betrokken bij een ruzie op 27 oktober op het Callunaplein in hun woonplaats. Het 13-jarige slachtoffer was daarbij niet gewond geraakt, maar deed wel aangifte.

Mede op basis van getuigenverklaringen zijn de jongens aangehouden. De 14-jarige jongen is voor nader onderzoek in de cel gezet.

Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/758521/Meisje-13-bekogeld-met-vuurwerk.htm

Tja, dit zul je de komende jaren vaker gaan zien. Helaas denken mensen steeds minder vaak na, en als ze nadenken doen ze das erna.

Mede op basis van getuigenverklaringen zijn de jongens aangehouden.
Daar kan ik nu met m'n verstand niet bij...

Als je getuigen bent van dit alles, kun je ook ingrijpen. Kom op he, het zijn maar kinderen. Zeg er wat van als je ziet dat zo'n meisje wordt bekogeld!

Maar nee, ze laten gewoon alles gebeuren en doen achteraf hun verklaring... Nou, daar heeft dat meisje zeer veel aan!
:angry:

Tja, dit zul je de komende jaren vaker gaan zien. Helaas denken mensen steeds minder vaak na, en als ze nadenken doen ze das erna.

Of het nou realistich is wat je zegt of niet, de juiste instelling is het zeker niet. Aanpakken dat schorum en HARD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31e om 09:45 laten melden op het bureau zodat de een lesje bijgebracht kunnen worden tot 02:01

Lekker all inclusive verblijf om het ze af te leren.
En per persoon 250,- dokken aan het slachtoffer.

Dat zal ze wel doen nadenken.

Uit "people" van Boyd Rice:

I say, bring back the circus maximus
for starters
Unless these weeds are dealt with
they'll poison everything
They are poisoning everything
We need a gardener
A brutal gardener
A thorough, thoughtful gardener
An iron gardener

Zo even wat scheldpartijen verwijderd. Graag even alleen reageren wanneer je echt iets te melden hebt. Mening geven is natuurlijk goed, maar bekogelen met de dood tot daar.

een vent van 16 zou in theorie voldoende verstand hebben om geen vuurwerk naar andere mensen te gooien .
nou als ik dit lees zou men toch bijna de afhaal leeftijd op moeten schroefen naar 18 . :sad:
normaal hou ik dit soort dingen voor mij
maar ik vondt het toch eens tijd om het eens wel te zeggen
want dit is het aller eerste wat nu op dit moment in mij op komt

een vent van 16 zou in theorie voldoende verstand hebben om geen vuurwerk naar andere mensen te gooien .
nou als ik dit lees zou men toch bijna de afhaal leeftijd op moeten schroefen naar 18 . :sad:
normaal hou ik dit soort dingen voor mij
maar ik vondt het toch eens tijd om het eens wel te zeggen
want dit is het aller eerste wat nu op dit moment in mij op komt

Het staat er niet bij, maar als het illegaal vuurwerk is geweest zal het die verkoper niets uitmaken of zijn klanten 16 jaar zijn of niet. Zo iemand denkt alleen in geld denk ik.
En het is ten eerste nog veel te vroeg om vuurwerk te kunnen kopen of af te mogen steken. Dus de leeftijd voor het afhalen vind ik hier niet zo belangrijk.

Ik vind het eerder belangrijk dat het meisje ongedeerd is en dat er niemand in heeft gegrepen. Die jongens hadden aangepakt moeten worden door omstanders. Wat de straf ook zal zijn voor deze jongeren, ik hoop dat ze ervan zullen leren en hun welgemeende excuses zullen aanbieden uit zichzelf en dat niet gedwongen moeten doen.

klopt en ik ben er achteraf ook nog op terug gekomen wat ik daar had gezecht .
maar het meisje is tenminste ongedeert .
dat is zeker belangrijk :)

tja dit is ook wel slecht voor het vuurwerk imago in de media helaas
die gasten moeten ze voor een lange tijd opsluiten

Wat mij betreft openlijk aan de schandpaal door met foto en naam in de dagbladen te zetten. Anders dringt het echt niet tot dit soort gasten door dat dit echt niet kan. Een paar dagen Halt of een nachtje brommen helpt daar echt niet bij, dat wordt weer als stoer uitgelegd!!

Ja, mensen, dit is onze toekomst, dit soort mensen! En helaas, er is niks tegen te doen, want de politie durft amper wat als ze uberhoud hun werk (kunnen/willen) doen. Maar goed, echt schandalig dat dit weer moet gebeuren!

Nu allemaal weer on topic graag, want wat we met deze daders willen gaan doen is inmiddels wel duidelijk :), maar nu graag weer normale reacties hier !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan