Meine Liebe *NIEUW 2025*

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1454
Artikelnaam: Meine Liebe
Bruto Gewicht: 16KG
Netto Kruitgewicht: 1,000 gram
Aantal Schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: 75 shots rammer! Deze Duitse knalbaas doet niet aan half werk. Meine Liebe… en dat voor die prijs? Krankzinnig lekker.
Tube diameter: 25MM
Kartoninhoud: 2/2
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 79,99
Voorverkoop: 49,99
Onlineprijs: € ...

O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Nadat ik mij al had laten verleiden tot het aanschaffen van de Big Bum toen die voor € 41,- in de aanbieding was bij Vathorst, had ik mij voorgenomen niet nog een keer te laten afleiden door dit soort 'superaanbiedingen' prachtige productfilms voor zo'n prijs en puur te focussen op de mooie/speciale cakes/compounds die ik nog één keer in mijn collectie wou hebben.

Toen kwam ik tijdens de 25% korting openingsactie van Riezebos de Meine Liebe tegen en toen die met die 25% korting nog maar € 37,50 kostte kon ik hem toch niet laten liggen voor dat geld, puur uit nieuwsgierigheid.

Ik heb sterke twijfels dat hij ook echt in de buurt komt van de officiële productfilm, maar voor het bedrag wat ik er voor heb betaald moet het wel een hele grote flop zijn voordat ik het echt als miskoop beschouw. 😁

37.50 voor een 1 kilo compound met 80 schoten daar valt weinig over te klagen als die slecht is zou dat niet zo erg zijn ik baal meer als een compound van lesli 200 euro kost en ik 18mm plopjes krijg

Back
Bovenaan