Mega Willows [Compound]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 14910
Artikelnaam: Mega Willows
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1998 gram
Aantal Schoten: 108 shots - COMPOUND
Effectomschrijving: Wil je extreme actie en de lucht op 3 punten tegelijk gevuld hebben? Kies dan voor deze geweldig nieuwe compound box. En de naam zegt het al: Mega willows in diverse variaties. Zorg ervoor dat je deze geweldenaar goed de ruimte geeft want dat heeft die nodig!
Tube diameter: 30mm
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 279,00
Folderpijs: € 229,00
Onlineprijs € 189,00
Freakprijs: Vraag jouw lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

evo_mega_willows.jpg

Demo 2018:

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een beetje gebaseerd op de box van Zena? Ben benieuwd hoor, die van Zena vond ik niet goed uitgewerkt dus daarmee kan Evo het verschil maken.

Ben benieuwd naar deze box. Willows zijn ook prachtige effecten. Hopelijk goed uitgewerkt wat evo kennende goed komt met hopelijk mooie toevoegingen. Normaal hou ik wel van geweld maar denk dat willows die lang blijven hangen en dan in w-shape veel mooier uitkomen als deze in een mooi sierlijk tempo de lucht in gaan. Ben benieuwd! Verheug me al op film materiaal van deze nieuwe evo compound boxen.

Waarom zou je beeldmateriaal niet willen laten zien aan degenen die het product willen kopen? Dan zou je toch bang zijn dat die inmiddels wat anders kopen? Of is het alleen voor ingewijden? :angel:

Zag wat foto's van deze box op de feestboek van Evolution staan. Ziet er best goed uit, grote willows met ook mooie kleuren er in verwerkt :)

Back
Bovenaan