Mega vuurwerkshows (consumenten vuurwerk) - Oud en Nieuw 2019 - 2020

Marc_87

VWC lid
Ook dit jaar weer twee hele dikke shows geschoten, helaas bij de eerste show drie cakes uitgegaan. Door goed doorlontwerk maar één keer opnieuw aan hoeven steken. Bij de tweede show was er één cake uitgegaan maar heb ik de show niet opnieuw hoeven aansteken. Dit jaar overstappen naar elektrische schieten want het doorlonten is geen doen meer.

Geniet van de shows! Misschien zet ik nog foto's online van de cakes die er gebruikt zijn.

18:30 uur show:

21:30 uur show:

Wow twee van dit soort showtjes in je eentje...zonder schietkist...en alleen betaald!? Complimenten hoor.

Waarom ook twee showtjes en niet één grote?

Wow twee van dit soort showtjes in je eentje...zonder schietkist...en alleen betaald!? Complimenten hoor.

Waarom ook twee showtjes en niet één grote?

Zonder schietkist en allemaal doorgelont inderdaad, in mijn eentje bedacht en gemaakt. Echter niet in mijn eentje betaald. De buurt heeft 1/5 deel ingelegd, mijn broertje een 1/4 en ik de rest. Alsnog een behoorlijk groot bedrag maar dat geeft niets.

Ik doe twee shows omdat ik dat zelf ook leuk vind, kan ik een beetje variant maken.

Hier helemaal overheen gekeken, wat een prachtige shows zeg en super lekker die fallout/bigchill??? Aan het einde:droolthum

Zo, die 1e show ziet er al schitterend uit. Dalijk eens even de 2e rustig bekijken. Dat belooft veel goeds. Bedankt voor je beelden!

Jeetje, hier moet wel bizar veel werk in hebben gezetten. Echt super tof gedaan man en mooi om te zien dat je buurt hier ook aan meebetaald en geniet! :D

Dat ziet er goed uit hoor, hele dikke shows. Wel erg benieuwd naar de schietlijsten.

Hieronder de gevraagde schietlijsten van mijn shows. Ik kijk nog even of ik de foto's/films van de opbouw hier ga delen. Bij vragen hoor ik het graag. :D

1830.PNG

2130.PNG

Lekkere lijsten hoor. En er gaat niets boven foto's/films van de opbouw, dus om maar door.

Die Angry Red Hornets lijken wel witte palmen te hebben... Dikke projecten hoor! Maar waarom loopt iedereen weg bij het 2de project?

Lekkere lijsten hoor. En er gaat niets boven foto's/films van de opbouw, dus om maar door.

Tnx! Ik ben nooit zo'n fan van deze plaatsen. Maar ach de films staan er ook al...

Die Angry Red Hornets lijken wel witte palmen te hebben... Dikke projecten hoor! Maar waarom loopt iedereen weg bij het 2de project?

Daar lijkt het inderdaad ook op, maar alsnog echt een dikke bak! Hoe bedoel je dat mensen weg lopen? In het begin? Ik heb gezegd dat ze beter iets verderop in de straat konden gaan staan.

Ze gaan inderdaad richting de camera/verder van het vuurwerk af aan het begin van de 2de film, zag er een beetje apart uit dus vandaar mijn vraag...

Ze gaan inderdaad richting de camera/verder van het vuurwerk af aan het begin van de 2de film, zag er een beetje apart uit dus vandaar mijn vraag...

Dat snap ik inderdaad. De straat loopt daar de hoek om en dan zie de cakes niet in W-shape schieten. Vandaar dat ik aangegeven hadden dat ze de straat in moesten lopen.

Dat snap ik inderdaad. De straat loopt daar de hoek om en dan zie de cakes niet in W-shape schieten. Vandaar dat ik aangegeven hadden dat ze de straat in moesten lopen.

Wat een show! Heerlijke video om het weekend mee te beginnen. Daar zit behoorlijk wat tijd en energie in, maar wat een spektakel. En wat een schietlijst :bonk:. Lekker man!

Back
Bovenaan