Mega Vuurwerk Leeuwarden

Ik heb nog een mail gestuurd mbt ophalen de 29e tussen 06:00-10:00 maar geen reactie gekregen.

Ik neem nu aan dat het gewoon klaarstaat?

Vanmorgen rond een uur of 7:15 in Leeuwarden onze bestelling gehaald. Was best druk in de winkel maar zeker niet te druk.
Onze bestelling werd netjes op pallets naar buiten gereden en mee gecontroleerd. Waren 2 dingen nog niet niet binnen maar dit is meer dan netjes opgelost.

Gerrit (en team) bedankt voor de goede service en succes de komende dagen!

Ik wil toch Gerrit en de mensen bedanken voor het helpen met de bestelling.
Sommige dingen waren niet op voorraad maar ben prima gecompenseerd! Ik ben al met al zeer tevreden weer!

Zaterdag kom ik weer even langs om 12-13. Nog even de laatste dingen voor mij en de vriend van me zusje op te halen

Niets meer dan lof voor Gerrit en zijn collega's. Nogmaals, sorry dat ik je vanmorgenvroeg wakker appte, gelukkig kon je er om lachen. Super service, eerste een bakkie en daarna zaken doen. Bestelling stond klaar, klopte. Kon mijn normale bestelling ook ophalen ongeacht de tijd. Helemaal top! Ben nog even gebleven, nog even wat andere liefhebbers gesproken en de rest van de koffie opgedronken. Was een eind rijden, maar dat was het allemaal waard. Volgend jaar weer Gerrit, zeker weten!

Ik was er mooi vroeg, winkel was al open en het liep lekker door.
Binnen 15 minuten had ik alles al in de auto staan, alles was goed geregeld ( binnen en buiten )
Daarna nog een Mayhem besteld en nog wat in de winkel rond gelopen en toen snel naar huis aangezien ik de auto maar tot 7 uur had :bonk:. In ieder geval een fijne jaarwisseling allemaal, en tot volgend jaar!

Vanmiddag ook onze bestelling opgehaald en alles was weer prima in orde. Bedankt Gerrit en team voor het opzoeken van onze bestelling scheelde ons een plekje in de wachtrij :p

Gerrit bedankt voor de top service en prijzen!
Volgend jaar zeker weer & meer halen!
Succes de komende dagen en een goed uiteinde :D

Grote kans dat ik Gerrit volgend jaar weer de hand schud. Wat een geweldige service daar, van bestelling tot de uitlevering. En de prijzen zijn natuurlijk ook dik in orde. De 400 kilometer rijden meer dan waard!

Grote kans dat ik Gerrit volgend jaar weer de hand schud. Wat een geweldige service daar, van bestelling tot de uitlevering. En de prijzen zijn natuurlijk ook dik in orde. De 400 kilometer rijden meer dan waard!

Sluit me hier bij aan, erg goed geregeld! Bedankt Gerrit!

Back
Bovenaan