Mega Vuurwerk Leeuwarden

Hallo,

Koffie ben ik gek op. Maar kom maar op met een aantal spetterende aanbiedingen Ronny en Laurens.

Met knallende groet,

Gerrit
Mega Vuurwerk:)

ook voor het 2e jaar als verkoper bij mega-vuurwerk leeuwarden gewerkt. het waren zeker topdagen, gaat veelste snel , time flies when your having fun:) gerrit en de rest bedankt voor de gezellige en sfeervolle dagen:)

Gelukkig nieuwjaar allen!

Ik heb met heel veel plezier 2 dagen in de verkoop meegedraaid bij Mega Vuurwerk Leeuwarden.
En heb er echt super sfeervolle dagen gehad. Het blijft meer dan leuk om je hobby te delen met klanten en advies te geven over de producten:D

Ik heb heel veel vrolijke mensen binnen zien komen en diezelfde mensen ook happy met hun aankopen de winkel zien verlaten.

Dank aan allen, zowel Gerrit' het team en de klanten voor deze leuke dagen!

Mooie winkel met kortingen op maat bedankt iedereen voor de goede zorgen

Enig idee wanneer jullie dit jaar online gaan ?

En verkopen jullie dit jaar weer Evolution ?

Hallo,

De website zelf begin december. De kartonsite gaat in oktober open.
Alvast een voorproefje de China by Night komt er weer in 2 setjes van 4 cakes dus 8 keer 19 schots voor € 60,-

Gr Gerrit

Dat is goed nieuws!
Vorig jaar geen spijt gehad van mijn ritje naar Leeuwarden.

Even kijken of ik dat dit jaar weer kan combineren!

Ja ook ik zit met smart te wachten op de opening van de online shop.
Kunt u iets kwijt over de aanbiedingen van vorig jaar? Bijvoorbeeld de 2=1 acties?
Komen de Skies of Gold, Big trouble en Junior Jack weer bij de 2=1 actie?

Mvg,

levensgenieter

Ja ook ik zit met smart te wachten op de opening van de online shop.
Kunt u iets kwijt over de aanbiedingen van vorig jaar? Bijvoorbeeld de 2=1 acties?
Komen de Skies of Gold, Big trouble en Junior Jack weer bij de 2=1 actie?

Mvg,

levensgenieter

Hallo,

De Skies of Gold komen in de folder terug 2 is 1 aktie ook de Big Trouble, de Junior Jack komt niet meer terug in 2015.
Skies of gold ook in de kartonsite.

Gr Gerrit

Back
Bovenaan