Mega Vuurwerk Leeuwarden

Site doet het ondertussen niet meer! Gister nog wel mooi 2 karton China by Night en 1 karton Junior Jacks besteld! Bedankt voor de mooie actie!

Hallo,

Ik heb je bestelling gezien, die is goed ontvangen.
Er zijn een paar kleine aanpassingen geweest, moet het
nu weer doen.
Bedankt voor je bestelling.

Met knallende groet,

Gerrit
Mega Vuurwerk

Top prijzen weer hoor.
het is dat ik dit jaar niet in de gelegenheid ben hier langs te gaan anders had ik het wederom wel geweten.
19 shots cakes voor 8 eu per stuk........... waar koop je het nog?
Waren vroeger alpeco prijzen als je 19 shots per karton kocht en dan had je maar 1 effect per karton en de meeste van die cakes waren minder goed dan de china by night.
Ook een kartonnetje Outblast voor 190 eu (366 shots) top :)

Dikke acties!
Ik ga gelijk bestellen.

Misschien een gekke vraag/suggestie... maar is er iemand die samen met mij een karton Junior Jack's wilt afnemen? Beiden 12 stuks voor € 40,- p.p.
Ik ben maandag 29 dec. vrij dus kunnen we daar op een gewenst tijdstip afspreken.

graag reactie of pb :wink:

Hallo,

Wij hebben nog een aantal kartonnen Dutch Thunder te koop (Hardix)
24/1 van € 240,- nu voor € 110,-

Tevens nog een aantal kartonnen Thunderstruck te koop ( Hardix)
12/1 van € 240,- voor € 110,-

Heeft u belangstelling, dan graag een p.m.

Met knallende groet,

Mega Vuurwerk

Hallo,

Wij hebben nog enkele kartonnen investigate (Hardix ) te koop
normale prijs € 24,95 p.s nu karton 8/1 voor € 80,-
bij belangstelling graag een p.m.

Met knallende groet,

Mega Vuurwerk

Laatst bewerkt:
Hallo,

Als het goed is gaat mega vuurwerk Leeuwarden eind volgende week open.

Met knallende groet,

Gerrit
Mega Vuurwerk

Hallo,

Vandaag 13 december gaan we open in Leeuwarden.
Vanaf 10.00 uur staat de koffie klaar en vanaf 11.30 uur
gaat de snackwagen weer open voor gratis snacks.
Ieder is van harte welkom.

Met knallende groet,

Gerrit

Vanmiddag ook even langs geweest en de bestelling is weer gemaakt. Geweldige acties en zoals altijd heel gastvrij en het eten uit de frituur was weer om te smullen :D

Hallo,

Morgenmiddag bij Mega Vuurwerk Leeuwarden op de apolloweg van 16.00 uur tot 17.00 uur
alles met kortingen tot 60%

Morgenavond op de Troelstraweg 195 nabij vliegbasis Leeuwarden van 18.00 uur tot 20.00 uur de jaarlijkse vuurwerk opruiming met mega kortingen.

Met knallende groet,

Mega Vuurwerk Leeuwarden

Bij deze wil ik Gerrit (en natuurlijk de rest van Mega Vuurwerk) bedanken voor de gastvriendelijkheid!
Heb weer goede en leuke gesprekken gehad met de mensen, en natuurlijk leuke aanbiedingen gescoord!

Bedankt nogmaals en tot het einde van 2015! :D

Gelukkig nieuwjaar allen!

Ik heb met heel veel plezier 2 dagen in de verkoop meegedraaid bij Mega Vuurwerk Leeuwarden.
En heb er echt super sfeervolle dagen gehad. Het blijft meer dan leuk om je hobby te delen met klanten en advies te geven over de producten:D

Ik heb heel veel vrolijke mensen binnen zien komen en diezelfde mensen ook happy met hun aankopen de winkel zien verlaten.

Dank aan allen, zowel Gerrit' het team en de klanten voor deze leuke dagen!

Hallo,

Ook van de kant van Mega Vuurwerk Leeuwarden iedereen een fantastisch 2015 en een gezond 2015.
Ook wij hebben weer een paar fantastische dagen gehad, met fantastische medewerkers.
Maar helaas de drie dagen zijn weer voorbij gevlogen. Binnenkort even bij een paar importeurs langs
om te zien als we nog wat kunnen scoren voor de kartonverkoop van 2015.

Met knallende groet,

Gerrit
Mega Vuurwerk Leeuwarden

Hallo,

Ook van de kant van Mega Vuurwerk Leeuwarden iedereen een fantastisch 2015 en een gezond 2015.
Ook wij hebben weer een paar fantastische dagen gehad, met fantastische medewerkers.
Maar helaas de drie dagen zijn weer voorbij gevlogen. Binnenkort even bij een paar importeurs langs
om te zien als we nog wat kunnen scoren voor de kartonverkoop van 2015.

Met knallende groet,

Gerrit
Mega Vuurwerk Leeuwarden

Koffie staat klaar gerrit

Back
Bovenaan