Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er kan (nog) geen betalingsmethode geselecteerd worden?
PS: bestel je vuurpijlen dan ontvang je bij het ophalen een gratis pijlenstandaard.
Tekst op homepage even aanpassen Gerrit. Hier staat nog steeds dat het bestellen via de website niet meer mogelijk is![]()
Krijgen we ook weer actie slash nieuwsbrieven of moeten we ons opnieuw aanmeldenHallo,
De site mega-vuurwerk.nl is weer online.
Gerrit
Krijgen we ook weer actie slash nieuwsbrieven of moeten we ons opnieuw aanmelden
Goed om te horen. Michel zelf er weer?
Bekijk bijlage 49503
Hallo Gerrit. Krijg ik bij de bestelling van deze actie nou 10 of 20? Denk zelf aan t laatste maar wil toch even zeker weten
En juist daarom de vraag. Nog steeds geen gekke deal maar 20 zou dus spot goedkoop zijnIdd verwarrend in het gele kader wordt gesproken over 5 pijlen, maar bij pakketinhoud staat 10 pijlen. Ga er maar vanuit dat je voor deze prijs 10 pijlen krijgt. 20 stuks zou wel hééééél erg goedkoop zijn
Edit
Ik heb voor jou even bij Gerrit geïnformeerd. Hij heeft setjes van 5 stuks gemaakt. Voor €29,95 krijg je 10 stuks.
Gerrit, ik heb mij aangemeld voor de aanbiedingen via de mail, klopt het dat er nog niks verstuurd is naar mensen die zich hiervoor aangemeld hebben?
Thanks!
Hallo,
Klopt inderdaad.
Door drukte doen we dit jaar niets met bovenstaande.
Maar mochten er bij het afhalen van de freakacties nog mensen zijn die voor bepaalde items
belangstelling hebben, mij even vragen maak ik een mooie prijs.Wij zetten bij het afhalen in de ochtend van 28 december zeker nog Big Chill neer voor € 4,00 ps en Eccentric Shots voor € 13,95, mortal kings voor 12,50 en ratelbanden voor € 20,- ps en 1000 schots matje voor € 5,- ps de items die in 2020 niet terug komen.
Gerrit