Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha nee, ik woon er precies tussenin, en alleen in Roosendaal hadden ze de Gravity, dus daar alles besteld. Is me trouwens wel gelukt om er nog 2 te bemachtigen, en de crashbox was ik ook net te snel voor :)

Haha nee, ik woon er precies tussenin, en alleen in Roosendaal hadden ze de Gravity, dus daar alles besteld. Is me trouwens wel gelukt om er nog 2 te bemachtigen, en de crashbox was ik ook net te snel voor :)
top hopelijk komen er op pijnacker nog 3 city by night ben ik ook aardig compleet

Wat meegepikt in Oisterwijk..

2x Furious Falcon
3x Blackstone
1x Telesto Star
1x Steel Rain
2x Event Crackling Palm Display
2x Event Cake No.1
2x Raging Courage
1x Flacid Cannon

Helaas geen Gravity en Nightscreamers kunnen bemachtigen.

oOk weer een bestelling gedaan ;-). Op afhaaldag 1 gezet, maar zal tegen het eind van het jaar nog een bericht sturen om het een dag te verzetten.

Jammer van de Night Screamers, was afgelopen o&n aangenaam verrast door deze fluitbakken. Volgens mij bestaat er op dit moment geen soortgelijk product:confused:

Even mijn complimenten aan Haokan. Zag een venom box staan in Roosendaal en die waren gister helaas al snel uitverkocht in Pijnacker. Even een mailtje gestuurd en kreeg snel antwoord per mail en sms en nu heb ik een Venom aan mijn collectie kunnen toevoegen.

Bedankt voor de top service!

Ga ik ook vanuit. Voor de zekerheid maar 4 veilig gesteld :)
Product word niet meer gemaakt zoals die was namelijk...

Gisteravond ook even snel een kijkje genomen in de shop. Wat een goed assortiment en prijzen staan ook hier weer bij zeg! Het is de winkel waarbij ik mijn allereerste freakbestelling ooit heb besteld. Toch altijd leuk om de winkel dan in de gaten te houden en zien dat ook deze winkel het weer prima op orde heeft voor komend jaar.

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

De eerste 2 dagen zijn voorbij en alles is goed verlopen, even door de drukte een 30 sec bij opening ofline geweest maar verder loopt het systeem goed.
Zojuist nog wat voorraad tussen de winkels geschoven zodat alles weer in alle winkels te bestellen is. Mocht er iets niet in je winkel staan maar wel in een ander winkel dan gewoon even een mailtje sturen zodat ik het dan verplaats.
Verder krijg ik veel mails of dat ik nog meer acties ga doen bv een mei of een summer sale of losstaande actie. Nou er zullen best nog wel acties komen dat ligt aan de voorraad en wat collega winkeliers gaan doen maar als producten op zijn dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet meer terug komen of na de zomer maar dan zit er niet meer dezelfde korting op want na de zomer zijn mijn inkoopprijzen ook hoger.
Spullen die je echt wilt hebben zou ik nu inkopen en met andere spullen zou je evt kunnen wachten op andere acties maar ja op is op.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Ja bij mij lag de site er ook maar heel even uit, gelukkig is Roosendaal niet het drukste filiaal. Hierdoor kon ik eigenlijk alle producten die ik op het oog had bestellen.

Zier er allemaal weer goed uit hoor, fijn ook dat het wisselen van artikelen tussen de winkels mogelijk is.

Jo, is er een mogelijkheid dat de Threesome van Wolff nog op de site verschijnt, misschien in de loop van het seizoen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan