Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt er later nog de Meisale of heb je nu meteen de laagste prijzen die dit jaar komen?

Dat weet ik nog niet maar de prijzen die er vrijdag opkomen zijn met mooie korting.
Hoogstwaarschijnlijk zullen veel producten al voor mei zijn uitverkocht.
Extra acties zullen in het jaar ook bepaald worden door de voorraad en ook wat collega winkeliers doen.

Zijn de aangeboden producten op de website de producten die je vanaf vrijdag dus aan gaat bieden? (omdat je zei dat na afgelopen weekend alles goed op de website zou staan).

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de prijzen, kijken of het nog een extra ritje waard is de 28e :bonk:

Zijn de aangeboden producten op de website de producten die je vanaf vrijdag dus aan gaat bieden? (omdat je zei dat na afgelopen weekend alles goed op de website zou staan).

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de prijzen, kijken of het nog een extra ritje waard is de 28e :bonk:

Volgensmij staan ze nu goed op de site, ik zag dat er een paar producten weg waren die er eerst op stonden, dus denk dat hij Jo de webshop inmiddels aangepast heeft.

ik ben er weer klaar voor, hoop niet dat de site klem loopt vanwege stormloop. vorig jaar zeer mooie aanbiedingen bij Roosendaalshop en heel goed geholpen ook door Jo persoonlijk echt super service.:applause:
meiactie was ook vet maar beter niet op w88 want hetgeen er nu opstaat staat er dan wellicht niet meer bij....wel vaak andere aanbiedingen......goed beezahg bij Haokan

Inside information :angel: grote bakken zijn niet mega scherp maar zitten wel andere mooie prijzen tussen, Crashbox €48,50 bijv.

Bedankt voor die informatie!
Wel jammer dat je al aangeeft dat de prijzen (van de grote bakken?) niet mega scherp zijn.
Vooral omdat er al wat freak acties geweest zijn, en ik bij nog meer bestellingen (en dus ook nog een extra ritje) over de streep getrokken moet worden. Misschien leuk om de eerste dag/avond toch extra scherp te zijn voor trouwe en vroege klanten...
Ik laat me graag positief verrassen vrijdag in ieder geval! :)

Bedankt voor die informatie!
Wel jammer dat je al aangeeft dat de prijzen (van de grote bakken?) niet mega scherp zijn.
Vooral omdat er al wat freak acties geweest zijn, en ik bij nog meer bestellingen (en dus ook nog een extra ritje) over de streep getrokken moet worden. Misschien leuk om de eerste dag/avond toch extra scherp te zijn voor trouwe en vroege klanten...
Ik laat me graag positief verrassen vrijdag in ieder geval! :)

Dat zal helemaal mooi zijn, eerste weekend extra scherp geprijsd (nog scherper)!

Is er ook een afhaalblok op 28 dec vanaf 0:00?!

Afhaalblok van 00.00 uur staat niet op de site.
Voor de nachtafgifte wordt door ons contact opgenomen met de klanten met erg grote bestellingen.
Natuurlijk kan je altijd rond 15 december een mailtje sturen als je in de nacht je spullen wilt ophalen.
In Pijnacker is er een extra afhaalblok aangemaakt ipv 05.00 uur kan je al vanaf 04.00 uur een tijdblok selecteren. Dit hebben we gedaan om in Pijnacker de druk van de eerste ochtend verder weg te nemen. Ook tussen 00.00 en 04.00 uur willen we meer mensen gaan benaderen om hun bestelling dan al op te halen.
Voor Oisterwijk wordt ook elk jaar contact opgenomen voor evt in de nacht te komen.
Voor Roosendaal is het niet nodig omdat de winkel daar wat rustiger is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan