Mega Shot Rockets

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1827
Artikelnaam: Mega Shot Rockets
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Hét familie pijlenpakket uit de collectie. 100 cm. grote pijlen zak met een opbouw van medium pijlen tot de grootste en maximaal gevulde 40 grams pijlen.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud:
Richtprijs:

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1827_-_geisha_-_mega_-_shot_-_rockets_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand hier misschien iets meer over?? Lijkt me toch een mooi pakket 7x40g en 6x30g. Dat voor 25 euro lijkt me toch netjes, maar heb er nog niks van gehoord??

De grammen blijken wat anders te zijn dan vermeld... We gaan het wel zien!
Leuk feitje: de middelste pijlen hebben het meeste kruit :p

tja verkooptermen he. Hier wordt het 40 grams pijlen genoemd terwijl er misschien ietsjes minder in zit. Bij potten wordt iets boven de 400 gram ook al gauw verheven tot '500 grammer'.

tja verkooptermen he. Hier wordt het 40 grams pijlen genoemd terwijl er misschien ietsjes minder in zit. Bij potten wordt iets boven de 400 gram ook al gauw verheven tot '500 grammer'.

Volgensmij is het 16 gram, 32 gram en 26 gram. Misschien dat ik er zo even eentje test. Nou ja, ik had ze gratis. Is dus verder geen ramp als het niks is :D

Heb er effe 2 getest! Ik moet zeggen dat het me niet tegenviel!! De kleine was niet heel bijzonder, mooi boeketje en de burst was echt hard! De grootste pijl had een even goede burst en had een mooi (aardig groot) boeket! Prima pijlen dus!!

De rest ook opgestookt. Tja, het is niks bijzonders. Zal er zelf nooit €27 aan uit geven. Voor €15 zijn ze wel top, maar nu is de prijs eigenlijk wat te hoog. De 7 grootste pijlen waren nog aardig, maar de 6 onderste waren niet veel....

Back
Bovenaan