Mega Korsar

Kan iemand bevestigen of de Colpo Thunders van Mania een omlabeling is van deze knaller?

Dat kan best nog wel eens zo zijn, sinds Vuurwerkmania veel samenwerkt met Rubro.
Een boel vuurwerkmania producten worden ook geïmporteerd door Rubro, was laatst in de Vuurwerkmania zaak bij mij in de buurt en zag daar de Dummie van the Junk liggen, en raad eens die wordt ook geïmporteerd door Rubro, dus ga er vanuit dat het dezelfde 2 inch singleshots zijn zoals die gene in de pyro blade shelkit van Rubro goed nieuws dus want die zijn goed, maar ik dwaal een beetje af.

Absoluut hardste knaller, met ouwe Extreme Bang. Beiden harder dan spanish crackers van caff en katan. Gelijke hard met de kleine BE oldskool flash rotjes!

De Royal Thunder is al wat jaartjes de hardste Nederlandse Knaller en daar zijn er nu twee bij gekomen. De Mega Korsair en De Colpo Thunder.

Oja die was ik vergeten, heb ze nie meer en hier nie meer te koop. Vergeet wat ik ovwr die Extreme Vang zei btw. Die zijn gelijk met caff vlindertjes.

Oja die was ik vergeten, heb ze nie meer en hier nie meer te koop. Vergeet wat ik ovwr die Extreme Vang zei btw. Die zijn gelijk met caff vlindertjes.
De nieuwere Extreme Bangs zijn idd minder. De pekitraatjes van Wolff bevielen me ook goed.
Iets minder als die andere 3

Net één geprobeerd...

Mijn reactie was: wow.

Ik ben zeer vaak teleurgesteld door nieuwe knallers (nep vlinders etc.) maar deze knalt toch wel serieus voor een legale knaller.

Zeker de hardste die ik persoonlijk heb gehad! Aanrader wat mij betreft.

Zet ze rechtop en ze versnipperen volledig! (behalve de twee brokken beton dan) Had niet meer verwacht dat er in Nederland zulke knallers op de markt zouden komen.

Hardste NL knaller! Zelfde voor colpo thunder (vwmania) dus. Harder dan de voorheen hardste vlindertjes van Caff en Katan (en hanteerbaarder)

Sluit me bij de voorgangers aan. Misschien wat prijzig ,maar knallen voor Nederlandse begrippen prima.

Ook bij mij de hardste knaller die ik had gekocht, Knalde harder dan de Pekitraat en de Bazooka!
1+1 gratis waren deze Korsar! Je betaald dus 10 euro voor 2 pakjes.
Heerlijke knal! Volgend jaar meer van bestellen

Ook bij mij de hardste knaller die ik had gekocht, Knalde harder dan de Pekitraat en de Bazooka!
1+1 gratis waren deze Korsar! Je betaald dus 10 euro voor 2 pakjes.
Heerlijke knal! Volgend jaar meer van bestellen

Had jij pekitraten en bazookas die knalden dan? :bonk:

Maar verder klopt alles. Deze en de colpo thunder klappen echt prachtig hard!

Back
Bovenaan