Mega Korsar

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 70
Artikelnaam: MEGA KORSAR
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving:Echte duitste megaknallers. Nu 10+10 gratis!
Kartoninhoud: 10/10/10
Richtprijs: 5,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl
70_mega_korsar_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat ik me nou afvraag... verkoopt dit echt goed? elk jaar weer nieuwe "rommel" die zogenaamd uit het buitenland komt

wat ik me nou afvraag... verkoopt dit echt goed? elk jaar weer nieuwe "rommel" die zogenaamd uit het buitenland komt

ik werk in een vuurwerk winkel en de jeugd vind dit leuk... de nederlandse vlinders cobra bommen en dergelijke worden goed verkocht. ik snap het zelf ook niet goed maarja wel slim van de importeurs.

Ik werd nieuwsgierig Gizmo?? Dus heb er maar een paar doosjes aan gewaagd.:D
Vuurwerk is nou eenmaal mijn passie.

Misschien omlabeling van die van Fire-Event. Als dat zo is gaan ze idd lekker hard. Knetterharde huls.

Daar dacht ik ook aan alleen hebben die 1,5 gram BP per knaller en deze 2 gram dus dat zal het wel niet zijn. Maar als deze een stevige huls hebben kunnen ze best nog goed knallen met 2 gram BP, en als het gewoon dezelfde kleibom knallers zijn als de D Böllers uit Duitsland is dat alsnog niet erg die knallen namelijk altijd wel goed.

Daar dacht ik ook aan alleen hebben die 1,5 gram BP per knaller en deze 2 gram dus dat zal het wel niet zijn. Maar als deze een stevige huls hebben kunnen ze best nog goed knallen met 2 gram BP, en als het gewoon dezelfde kleibom knallers zijn als de D Böllers uit Duitsland is dat alsnog niet erg die knallen namelijk altijd wel goed.

We hebben de dummy ook al een tijdje binnen en het omhulsel daarvan is inderdaad stevig. Zeg maar gerust kneiterhard, je drukt/duwt dat niet zomaar even in.

Misschien neem ik op een verkoopdag nog wel een doosje van deze mee. Ik heb ook de wat betere knallers van Wolff en Decibull besteld dus dan kan ik ze mooi vergelijken. Waarschijnlijk steek ik er zelf maar een paar af en geef ik de rest weg, maar altijd leuk om zulke dingen te testen.

Onderhand heb ik ook de Dummies gezien en ze lijken verdacht veel op de Roter Korsar van Fire event uit Duitsland met inderdaad een dikke huls ( de dummies in iedergeval).
Wat het nog waarschijnlijker maakt dat ze daadwerkelijk de Roter Korsars zijn is het feit dat ze 1,5 gram BP bevatten en niet 2 gram zoals eerder genoemd.
Jammer genoeg kon ik niet de achterkant bekijken om te zien wie de fabrikant ik als dat al vermeld wordt. De fabrikant van de Roter Korsars is namelijk Insmart international limited HK als dat er staat hebben we 100% duidelijkheid en eindelijk een goede knaller op de Nederlandse markt.
Ik koop ze in iedergeval sowieso en als ze goed blijken te knallen koop ik er een hele boel meer.

Back
Bovenaan