MEGA Cauliflower [Uitloop 2017]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9135
Artikelnaam: MEGA Cauliflower
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: 30mm fan-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 57,50

9135_-_mega_cauliflower.jpg

Demo 2014:

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
DE geduchte concurrent voor de New Moon?

Ben benieuwd hoe deze op de demo presteert! :)

Blue moon is veel voller, maar misschien ook een stuk duurder. Even wachten wat deze crackling bak moet gaan kosten en dan kunnen we echt een vergelijking trekken.

Blue moon is veel voller, maar misschien ook een stuk duurder. Even wachten wat deze crackling bak moet gaan kosten en dan kunnen we echt een vergelijking trekken.

Want jij hebt hem ook in het echt gezien de Mega Cauliflower :p

Ik denk dat het een goede concurrent word, waar wie de winnaar wordt is afhankelijk van de chinees.

nou als ik de new moon er naast kijk het filmpje dan dan lijkt deze maar de helft
dus ben benieuwd qua prijs en de demo

Grappig, ik had het crackling effect nooit als bloemkool gezien... Maar als je het eenmaal weet lijkt het er eigenlijk best wel op :cool:

Mooi vol maar lijken geen erg grote boeketten? Adviesprijs bekendgemaakt?

Ik was positief verbaasd over deze cake, mocht hij zo zijn als ik hem gisteren met eigen ogen heb gezien dan is dit in mijn ogen de beste Crackling Chrysantium cake voor de consument in zeker Nederland en België! We filmen zoals hierboven gezegd van een redelijke afstand, waardoor het op de film kleiner lijkt. Maar voor mijn gevoel was het veel groter dan andere vergelijkbare cakes. Ben erg benieuwd hoe deze op productdemo's gaat presteren! Productprijs zal de crew bekend maken, ik heb er een pm uitgegooid met de vraag of ik deze al bekend mag maken. Zo ja, dan zullen ze hier z.s.m verschijnen op het forum.

als ie geroepen is mag je hem uiteraard wel bekend maken natuurlijk....
dan hadden ze hem maar niet moeten vertellen :p

Back
Bovenaan