Mega Box

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5292
Artikelnaam: Mega Box
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 94
Effectomschrijving: Een Mega box met mega veel effecten van zilveren,blauwe,groene,gele en rode boeketten tot crackling tails
Richtprijs: € 79,50

O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

5292_mega_box_2011.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit maar de prijs is tog wel hoog hoor voor 500grametjes!
maar wie weet verast de tempo en het efect me!
mag nog niet oordelen zonder beeld matereaal

Thanks ipv quote, Ik vind dat je hier nog niet over kan oordelen! Je hebt de effecten nog niet eens gezien of een filmpje :frusty:

Ik ben het er ook wel mee eens dat bijna 100 euro voor ongeveer 5 gram per tube wel een beetje teveel van het goede is. Maak zo'n cake 60 euro en je hebt meerdere tevreden mensen denk ik/ is mijn mening.

Nitraat wees eens objectief welke cake die nu is nl is van 100 euro zou jij kopen misschien alleen de super 500 en zelfs die vind ik duur. Dus ik zeg ze mogen wel met een gigaeffect komen en dat gaat niet gebeuren met 5 gram per tube snappie?

ik vrees dat deze cake niet zo heel veel verkocht zal worden want hij is wel erg duur . mischien zou de inhoud hem nog kunnen redden maar daar heb ik een hard hoofd in

ik vrees dat deze cake niet zo heel veel verkocht zal worden want hij is wel erg duur . mischien zou de inhoud hem nog kunnen redden maar daar heb ik een hard hoofd in

Deze cake zal zeker wel veel verkocht worden.!!!!
Daarom is hij ook gemaakt, omdat er vraag naar is.
Vanuit het publiek komt er steeds meer vraag naar grotere cake,s.
Wij liefhebbers zullen deze cake niet (of niet zo snel) kopen.
Wij weten wel beter, 500 gram = 500 gram, of het nu een kleine box is of een grote.

Vuurwerkk14: ik heb zelf een paar jaar verkoopervaring nu.
Er is een grote groep mensen die de winkel binnenstappen en die vragen echt naar de grootste en duurste cake.!!!

Inderdaad Moontan. Er zijn genoeg mensen die oud en nieuw groots willen vieren. En die dit willen doen met het duurste vuurwerk, ze gaan er dan maar van uit dat dit ook het beste is. Wij als liefhebbers weten wel beter. 500 gram is 500 gram. Als dit verdeeld is over een groot aantal tubes, dan zullen de effecten gewoon minder zijn. Maar de gemiddelde consument houd hier geen rekening mee en gaat gewoon blind voor de grootste cake. Daarom worden deze cakes nog verkocht en dus ook weer op nieuw ontwikkeld.

dat komt simpel omdat die geen rekenig houden met die 500 grams regeling, die denken hoe groter hoe meer vuurwerk er uit komt, en duure dingen zijn vaak(niet altijd) wel beter, mooier, betere kwaliteit dan minder duure producten.

het is niet te vergelijken met producten zoals kleding, eten enz

het is zo dat je zulke mensen hebt, maar de meeste mensen zijn toch niet achtelijk maar je hebt wel gelijk soms komen paar gekken ja duurste en dan nemen ze zoiets als dit en dit valt dan meestal heel erg tegen haha.

Ik heb nu 12 jaar ervaring in de verkoop van vuurwerk en er is absoluut vraag naar. Detaillisten lopen klanten mis, als ze dit soort dingen niet hebben en een andere winkel in de stad wel. Mensen die veel te besteden hebben, kopen dit soort dingen en hun maakt het niet uit of ze 50 of 120 voor een cake betalen. En dit zijn ook de klanten, waar de detaillist zijn geld op verdiend, niet op de astronauten en babypijlen. Ik ben erg benieuwd naar de demo van de nieuwe producten. Ik ben er blij mee, dat GBV eindelijk dit soort dingen heeft, maar dat is commercieel gezien. Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen.

ja voor verkopers zal dit best een "goed" product zijn maar ik waag mij hier niet aan hoor.
Maar ach er zijn meerdere vuurwerklijnen waarin dit soort bakken worden gepresenteerd, het is puur voor een doelgroep gemaakt waarin mensen idd gewoon veel knaken hebben en willen patseren met zo'n ding: kofferbakkie open en iedereen oh en ah roepen! Totdat zoiets op straat aan gaat.....

wat mij betreft is het gewoon veel te duur voor een 500 grammer ongeacht het effect dat er uit komt .500 gram max 70 euro en dan ook wel een cake als de camuro king qua effect

Waarom nu ook de kruiterij achteraan.....ook van die grote producten....moet haast wel vraag naar zijn??? Zie dit jaar liever nieuwe goedkope producten.....bijvoorbeeld een mooi goedkoop knalblokje met veel schoten....

Back
Bovenaan