Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is altijd de omlabeling van Loots geweest dus dat klopt wel. Mogelijk "verkeerd" etiket ivm 1kg regelDeze krijg je bij Valk als de Mega 6 Star. Kruitgewicht valt me tegen, toch een dingetje dit jaar bij Rubro.
Aah top!Dat is altijd de omlabeling van Loots geweest dus dat klopt wel. Mogelijk "verkeerd" etiket ivm 1kg regel![]()
Dit is inderdaad de omlabeling van loots. Ga je niks van merken qua uitwerking. Blijven toppers staan gelukkig dit jaar bij mij ook weer in de straat.Deze krijg je bij Valk als de Mega 6 Star. Kruitgewicht valt me tegen, toch een dingetje dit jaar bij Rubro.
Dit jaar heb ik ze weer gehad en ze waren weer top. Leuke cakes voor 16,50 per stuk. Helaas niet gefilmdIk ben wel heel benieuwd hoe deze was? Heb lang zitten twijfelen om deze te nemen. Ervaringen?
Ze waren oké. We hadden ook de wicked 6 en Lucky 19, die ik beide aanbeveel boven deze setIk ben wel heel benieuwd hoe deze was? Heb lang zitten twijfelen om deze te nemen. Ervaringen?
Ik deel deze mening, ik kan omdat ik alles door elkaar geschoten heb, niet meer alles goed herinneren. Maar de WCKD Six was een van de beste assortimenten die ik had.Ze waren oké. We hadden ook de wicked 6 en Lucky 19, die ik beide aanbeveel boven deze set
Vond de wckd six echt tegenvallen. Heb nu buurtassortiment 1.0 en valk big 19 gekocht, hopelijk zijn die beterIk deel deze mening, ik kan omdat ik alles door elkaar geschoten heb, niet meer alles goed herinneren. Maar de WCKD Six was een van de beste assortimenten die ik had.