Mega 6 - star Assorted

Wat een goeie cakes zijn dit zeg! Goeie burst en grote en volle boeketten. Enige minpuntje is dat er geen finale in zit. Voor dit geld zijn er geen betere cakes. Toppertjes dit!

Meh effecten kloppen bij mij niet met labels, had net de goud/crackling die ik in m'n 00u ding wilde doen, Titan moest het zijn maar zat in...weet ik niet meer :D straks ff kijken.... Atlas.

Titan groen/rood crackling

Laatst bewerkt:
Net de Calypso star afgestoken. Mooi 1e schot, daarna.. niets meer. Ook geen reservelont dus onder de kraan gehouden en weggegooid.

Ik durf dit niet weer aan te schaffen volgend jaar uit verwachting dat ze minder zullen zijn. Dit gaan zulke hardlopers worden dat de kwaliteit nauwelijks zo hoog gehouden kan worden voor die prijs. Topassortiment. Product 2018 for sure qua kwaliteit/prijsverhouding.

Wat een heerlijke effecten komen uit deze ‘kleine’ cakes zeg. Kan aardig wedijveren met 30mm topspul. Hopelijk volgend jaar weer beschikbaar. Ik had 6 verschillende labels en 6 verschillende effecten. Europa Star’s effect (zoals in de mania productvideo) vond ik het mooist, effect was dik en bleef goed hangen. Ik kan niet met zekerheid zeggen of de labels klopten, heb er niet op gelet.

Heerlijke cakes, lukte mij om ze door te lonten waardoor het een prima bak was om voor het 12 uur moment rustig van te genieten, want een tempo box is het niet :p

Calypso star: blauw met rode willow blink
Pandora star: witte blink met crackling willow

Europa star: blauw en paars met gouden palm
Atlas star: crackling met gouden willow

Telesto star: PALM RODE EN GROENE BLINK
Titan star: CRACKLING

Wat een GEWELDIGE cakes! Dit klopte bij ons helemaal. Ze zijn per 2 in een 18.00 moment geschoten en de palmen en kleuren waren gewoon heerlijk!

Back
Bovenaan