Mega 6 - star Assorted

Zo prima prijs. Op mijn lijst. Binnenkort nog een leuke Mania actie??:D

Het lijkt me stug dat Mania met deze prijs nog iets kan doen in een actie :angel:

Schitterend assortiment, heeft lang geduurd dat er weer een importeur kwam met een 20 schots assortiment die goed presteert en mega scherp is geprijst. Hulde :)

Wat een assortiment!! Schitterende cakes, de een wat mooier dan de ander, maar je koopt hiermee een mooie gevarieerde set cakes! En dan de prijs, €75... Een echte concurrent voor de bekende 19-sh assortimenten!

Zou dit dan Buurtassortiment 2.0 zijn? Ik vind het moeilijk te geloven met sample-mania, we zullen het zien.

Wat een geweldige set cakes is dit, zeker in combinatie met de prijs. Als ie zo in je straat staat te blazen is dat echt fantastisch!

Voor mij dé verrassing van de avond. Als dit assortiment zo in de straat presteert dan heb je voor EUR 75,00 echt wel waar voor je geld! Hierbij mijn filmpje van dit dikke nieuwe assortiment, gefilmd tijdens de Vuurwerkmania Demo 2018:

Mooi setje dit hoor! Lekker geprijsd ook helemaal als je denkt aan de 30% actie van vwm van vorig jaar :wink:

We vergeten even iets met zn allen... Dit is 25mm. Alle 19 shots assortimenten zijn 30mm. Zeker de burst kan dit beïnvloeden

Back
Bovenaan