Meeting Pyroshop

Wordt hier ook een filmpje over gemaakt voor (informatie) over (producten van) Pyrostar?

Leuk initiatief, alleen zal er geen vuurwerk verkocht worden neem ik aan?

Wordt hier ook een filmpje over gemaakt voor (informatie) over (producten van) Pyrostar?

Leuk initiatief, alleen zal er geen vuurwerk verkocht worden neem ik aan?

Alle winkels in Baarle zijn open en niet alleen voor de show:p
Zij zullen ook open zijn voor de verkoop

Jammer maar helaas, ik moet me helaas afmelden voor de meeting.
Ik ben helemaal vergeten, dat ik zaterdag een barbecue heb met de familie.
Moet wel zeggen, dat ik liever naar de meeting was gegaan.
Maar ja, krijg je weer van die scheve gezichten.......

In ieder geval veel plezier en Pyropim en rocketgirl, top dat jullie dit doen!

Op de meeste websites staat "alleen op afspraak, telefonish contact mogelijk" etcetra :)

Ja je hebt gelijk Ultrcorez. Maar tijdens het "Midzomernachtfeest zijn in Baarle alle winkels open, en ook de vuurwerkwinkels.
Lees de affiche in het andere topic, er worden kortingen "tijdens de verkoop" gegeven

ik wil best wel komen iemand van uit zuid-holland die me kan op pikken mag niet veel lopen naamlijk ben gewond aan me voet dus als iemand me kan op picken ben ik er ok bij

Da's jammer had ik eigenlijk wel bij willen zijn maar deze jongen gaat met zijn luie reet lekker op vakantie. Ik vind Pyroshop ondanks niet alles naar mijn idee gelukt is toch een goede nieuwe binnenkomer van het afgelopen jaar en na jaren eindelijk weer eens een waardige concurent voor Original. Want feitelijk verkoopt heel België Original en er is niets mis met Original ik denk nog steeds de beste maar dit zijn de mensen die de variatie in het vuurwerkwereldje maken. Was dus ook heel benieuwd wat ze mee genomen hadden uit China, maar ik kom zeker dit jaar nog wel eens langs en bekijk ik het wel in de winkel :)

Na het topic doorgelezen te hebben klopt het dan dat deze mensen komen?

- Jawe
- Moontan
- Smilli
- MaxK666
- Gold-Member
- Manikruit (met vriend)

misschien?

- Vuurwerkland-steenbergen
- 7klapper
- ronaaron

Wanneer ik mensen vergeten ben of wanneer mensen willen komen kan dit lijstje aangevuld worden, is lekker overzichtelijk:D

Nog 1 dag tot de midzomernachtfeest waarbij alle winkels open zijn.En de meeting bij pyroshop wat gezellig gaat worden,aanmelden hiervan kan dus nog steeds.

Laatst bewerkt:
Jongens die naar de meeting gaan, VEEL PLEZIER VANAVOND, ikzelf ben op vakantie anders had ik er ook geweest.

De meeting in de pyroshop was een hele geslaagde meeting, jammer van de geringe opkomst, maar dat heeft natuurlijk vooral met de vakantieperiode te maken.

Pim, Kevin en Sabrina hebben er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken en dat is hun gelukt.

Michel gaat van deze meeting een verslag met foto,s schrijven, die zal een dezer dagen wel online verschijnen.

Ik wel alvast de mensen van Pyroshop bedanken voor hun tijd, moeite en gastvrijheid.

Het was een heel geslaagde meeting ondankst de opkomst bij pyroshop.
Het was dan ook een leuke dag,waarin ik Pim,Sabrina en Kevin hartelijk wil bedanken voor hun gastvrijheid en hun tijd.
Toen we bij de winkel aankwamen zagen we een leuk versierde kraam staan waar Sabrina de wacht hield.
Foto-VUORLXRE.jpg

Foto-LVYKWCTX.jpg

Foto-V4DO4RDA.jpg

Er was ook een prijsvraag waarbij je moest raden hoeveel knallers in de buis zaten, uiteraard hebben we ook maar een gokje gewaagd.
Foto-HXSXXXRX.jpg

Foto-BXKSCW84.jpg

Daarna zijn we binnen gegaan waar we onder genot van een drankje en hapje uitleg kregen van Pim over China en productkeuringen en over pyrostar.
Foto-FGQBPJ7X.jpg

Foto-WQLZXMWM.jpg

De 2 'oude rotten in het vak'.
Foto-3X4O466O.jpg

Foto met Kevin hij is degene die de flashing cobra heeft bedacht.
Foto-PPJSSY4N.jpg

Foto's van de winkel
Foto-JYRFDEUS.jpg

Foto-CW8PDSEU.jpg

Foto-YMUDV6O7.jpg

Foto-TITAUSQK.jpg

Foto-BIMOPDEN.jpg

Foto-YYRHIPVC.jpg

Back
Bovenaan