Meeting Pyroshop

jawe

VWC lid
Dit jaar zal Pyroshop in samenwerking met vwc een besloten meeting houden deze zal vallen in de midzomerfestival op 24 juli en deze zal rond 8 uur plaats vinden,Met hapjes en drankjes en daarbij zal Pim wat over China en productkeuringen en pyrostar uit te leggen.
Graag zien we jullie aanmelding graag te tegemoet ,voor aanmeldingen via pm bij rocketgirl.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb niets in mijn agenda staan de 24e juli.
Ik kom samen met Michel (jawe) en mijn vrouw zit er ook over te denken om te komen.
Per slot van rekening is Baarle een ontzettend gezellig dorp waar je leuk kan winkelen. En vrouwen houden van winkelen :p

Gezellig Fred dat je meegaat,shoppen en vw gaat goed samen in Baarle zal er dan ook aanwezig zijn de datum is 24 juli wie gaan er nog meer?
.

Ik heb niets in mijn agenda staan de 24e juli.
Ik kom samen met Michel (jawe) en mijn vrouw zit er ook over te denken om te komen.
Per slot van rekening is Baarle een ontzettend gezellig dorp waar je leuk kan winkelen. En vrouwen houden van winkelen :p

Ik houd er ook wel van om bij bepaalde winkels te winkelen in baarle :rolleyes:

Dat is wel interessant. Helaas ben ik dan wel op vakantie...

Maar leuk idee om zo iets te organiseren, Ik zal er vast nog wel iets over horen.

Nog meer leden van onze kruitvereniging die volgende week zaterdag naar Baarle afreizen? Een bijzonder leuke avond schijnt dit te gaan worden.
Een meeting, hapjes en drankjes, aanwezigheid en uitleg door Pim over de producten, een feestend Baarle en het kennismaken en ontmoeten van je vrienden van dit forum.
Wat wil een mens nog meer? :p

Back
Bovenaan