Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

Zo te zien is er weer genoeg animo voor een meeting.
Ik zal dit z.s.m. opnemen met Gilbert zodat ik er weer mee kan beginnen.

Ik zal jullie via deze weg op de hoogte houden over de vorderingen.

De eerste meeting was een succes,Al hoop ik dit jaar op een verdubbeling van de mensen die komen:p

Heeft waarschijnlijk te maken gehad met de grote hoeveelheid buien die ze voorspelt hadden >En die uit bleven:p<

Hopelijk dit jaar ook een droge dag,Mits ik iets van een demo kan fixxen.

Ik kom ook zeker weer en neem aan dat ik denjo dan ook weer meebreng:p Marchel van mij heb je groen licht was erg geslaagd vorige keer. Was erg happy met de meeting.
Het was voor mij ook even soort van afkickverschijnsel even je passie weer flink ergens in kwijt kunnen om de dagen tot oud en nieuw weer door te komen het was super:D

Als je weer vervoer nodig hebt van een station of iets dergelijks, geef mij een seintje, dan ben ik je chauffeur:wink::)

Ik vond het vorig jaar zeer gezellig en wil dit jaar dan ook zeer graag weer aanwezig zijn.

welke merken verkopen jullie, toevallig ook marijn en bon fireworks

Dat wordt later in het jaar bekend gemaakt.
Er zijn alweer wat contacten gelegd met verschillende importeurs en nu is het wachten op de demo's en nieuwe producten zodat ik ons assortiment kan opvullen met intressante nieuwe items.

gr
VuurwerkOrthen 's-Hertogenbosch

Marchel, al een idee in welke maand de meeting zal worden gehouden?
Vorig jaar was dat november.
Al iets meer bekend over de plannen?
En gaat Orthen dit jaar weer knallen met een kortingsactie?

Marchel, al een idee in welke maand de meeting zal worden gehouden?
Vorig jaar was dat november.
Al iets meer bekend over de plannen?
En gaat Orthen dit jaar weer knallen met een kortingsactie?

Ik zal binnenkort even met Gilbert aan tafel gaan zitten om het een en ander te bespreken.
Zodra dat rond is breng ik je op de hoogte.

grtz
VuurwerkOrthen

Is het geen idee om het in de zomermaanden te houden , is het ook nog een beetje mooi weer.

Dat is helaas geen optie.
Dat het in het najaar is en bijna richting het einde heeft ook te maken met de stemming erin brengen:p
De meeting die wordt georganiseerd is om met freaks een gezellig babbeltje te maken en de nieuwe ideeen/acties bekend te maken die VuurwerkOrthen brengt.

Tevens is het de bedoeling om een demo op te zetten zodat men de nieuw te introduceeren artikelen in actie kunt zien van de importeurs waarvan wij verkopen.

Ok dank voor je informatie, kun je al iets bekend maken over merken en soorten.

Daar is het helaas nog te vroeg voor oye.
Zodra het seizoen voor de importeurs weer begint kan ik aan de slag en dan zal ik zorgen zodra alles rond is het z.s.m. gepost wordt.
Dit zal in de gewone tread van vuurwerkOrthen gedaan worden.

Afgelopen jaar idd veel buien voorspelt, waardoor veel mensen afzegden.
Zelf toch er bij willen zijn en meer dan 200km afgelegd om er bij te zijn... Meer dan waard.. wat was het een geweldige avond zeg!
Ontzettend gezellig, prachtig vuurwerk.. gewoon TOP!!

Wanneer er dit jaar weer een meeting is ga ik de Rome-reis weer maken, want ik wil dit niet missen. Hopelijk kom er dan nog veel meer mensen.. zodat we de groepsfoto in 2 delen moeten maken:p.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd:)

Oja, Marchel.. als je nog iemand nodig hebt om de Toko te stofzuigen,, dan kom ik wel weer perongeluk een uur te vroeg zoals afgelopen keer:p
> Stond nog niet binnen of ik kreeg al n stofzuiger in de hand gedrukt:p <

Al met al was het een geweldige avond:)

Ontzettend gezellig, prachtig vuurwerk.. gewoon TOP!!

Oja, Marchel.. als je nog iemand nodig hebt om de Toko te stofzuigen,, dan kom ik wel weer perongeluk een uur te vroeg zoals afgelopen keer:p
> Stond nog niet binnen of ik kreeg al n stofzuiger in de hand gedrukt:p <

Al met al was het een geweldige avond:)

Ik zal het in de agenda zetten en je aanbod aannemen:p

Back
Bovenaan