Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal.
Bij deze kan ik alvast het een en ander bekend maken.
De meeting zal gehouden worden bij
VuurwerkOrthen
Orthen 108
5231 xt
's-Hertogenbosch.
De show-Demo zal worden geschoten worden op
De pettelaarse schans
's-Hertogenbosch
Het programa zal ik de komende week plaatsen als ik Gilbert heb gesproken en hij zijn ideeen bekend maakt.
Ik hoop dat jullie nog een weekje geduld kunnen opbrengen,Zodat je er voor beloond kan worden
grtz
Pyromaniac 1975
Neen zeker geen rancunes tegen de zieke man.
Gelet op de tijd tussen nu en de datum van de demo : gaat een demo nog wel lukken dan?
Mag ik vragen welke locatie jullie op het oog hebben? Of willen jullie dat nog niet vrijgeven?Zeker te weten
We hebben een aantal dagen om een andere lokatie te zoeken en we hebben er al 1 op het oog.
grtz
Pyromaniac 1975
Mag ik vragen welke locatie jullie op het oog hebben? Of willen jullie dat nog niet vrijgeven?
Mvg Koevis
Oke, bedankt!Dat zou gaan om het engelenmeer.
grtz
Pyromaniac 1975
Oke, bedankt!
Misschien ook een idee om aan de Ertveldse plas te doen, weinig bewoond gebied alleen weet ik niet of het een geschikte schietlokatie is.
Gr Koevis
Ik weet niet precies de vorm van dat meer maargoed vanaf een ponton is wel een stuk duurder idd. Jullie vinden vast wel een goeie locatie, iig succes!Zou ook een mooie optie zijn,Maar omdat er dan het beste vannaf een ponton geschoten kan worden wordt het financieel niet te doen helaas.
grtz
Pyromaniac 1975
Dat zou gaan om het engelenmeer.
grtz
Pyromaniac 1975
Beste pyromaniac, hebben jullie al meer info over de schietlocatie?
Hoop dat het lukt allemaal!
groeten sjopies
Nog steeds geen info over de schietlocatie?
Mvg Koevis
Marchell, ik hoop dat jullie er uit komen morgenavond.
Want dan kunnen we de mensen hier definitief uitnodigen.
Ik ben reuze benieuwd hoeveel mensen er op af komen.
Ik hoop veel.!!!!