Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

Hallo allemaal.

Bij deze kan ik alvast het een en ander bekend maken.

De meeting zal gehouden worden bij

VuurwerkOrthen
Orthen 108
5231 xt
's-Hertogenbosch.

De show-Demo zal worden geschoten worden op

De pettelaarse schans
's-Hertogenbosch

Het programa zal ik de komende week plaatsen als ik Gilbert heb gesproken en hij zijn ideeen bekend maakt.

Ik hoop dat jullie nog een weekje geduld kunnen opbrengen,Zodat je er voor beloond kan worden:p

grtz
Pyromaniac 1975

Nou ik ben ook aan het overwegen te gaan wel redelijk ver rijden hoop dat ik met iemand mee kan rijden woon in twente en hoop veel freaks die ik ook beetje als vrienden ben gaan zien kan ontmoeten hopelijk kan ik met iemand meerijden pm me dan even split de kosten natuurlijk.

O waarom lees ik dit nu pas.:angry:

Gaaf om te lezen dat er 13-11 een meeting komt, bij vuurwerk Orten.
Ik zal er bij zijn.
En ik heb er nu al zin in.:D
En vuurwerk Orten ligt niet eens zo ver weg vanaf me werk.

Ik heb even op google maps gekeken en de schiet lokatie is echt mooi.
Is/was het vroeger een vededigingslini of zo. (Stervorm)

Laatst bewerkt:
Gerco, wat is nu een meeting zonder Gerco er bij.?
Natuurlijk moet jij komen en het belooft een geweldige avond te worden die vrijdag de 13e. Leuk dat je ook komt man.

:bye:

Gerco, wat is nu een meeting zonder Gerco er bij.?
Natuurlijk moet jij komen en het belooft een geweldige avond te worden die vrijdag de 13e. Leuk dat je ook komt man.

:bye:

Zo he me ego wordt even gestreeld zeg!:D:thumbsup::applause::handsup::yes::holland:

Top voor de welkome uitnodiging Fred en Marchel natuurlijk ook!

Ik en Jawe zijn er in ieder geval bij!

Zodra alles is doorgenomen met Gilbert komende week zal ik het programma plaatsen en zal er een topic worden geopend waar men zich kan opgeven.

Tevens kan men dan aangeven of er mensen mee kunnen carpoolen die uit de buurt komen maar geen vervoer hebben.

grtz
Pyromaniac 1975

Wordt er ook entree gevraagd of is deelname gratis.
En mag je ook iemand meenemen?

De vraag over een eigen bijdrage staat nog open.
Dit zal ook bekend worden gemaakt met de programma plaatsing.
Maar zal als het zo is niet meer zijn dan 5,-

Over je andere vraag hou je het antwoordt tegoed.

grtz
Pyromaniac 1975

Laatst bewerkt:
Zo das leuk dit hoor!
Ik ben in het bezit van een auto en ik kom uit regio zeist/driebergen, dus als er mensen willen meerijden dan kan dat, heb nog 4 plaatsen over dan.
alleen niet verder dan utrecht, anders moet ik zo ver omrijden!!:rolleyes::p
ow ik zag het topic van orthen te laat, we kunnen ons opgeven voor carpoolen:bonk:

Zo das leuk dit hoor!
Ik ben in het bezit van een auto en ik kom uit regio utrecht/zeist/driebergen, dus als er mensen willen meerijden dan kan dat, heb nog 4 plaatsen over dan.
alleen rond deze regio's, anders moet ik zo ver omrijden!!:rolleyes::p
ow ik zag het topic van orthen te laat, we kunnen ons opgeven voor carpoolen:bonk:

mooi om te horen zeg!
maar ik wil me bij deze vast opgeven hoor, want de komende tijd ben ik afwezig wegens vakantie :D haha

btw....waarom die striptease danseres niet eigenlijk? Dan had ik er wel in bij willen dragen :p

Laatst bewerkt:
mooi om te horen zeg!
maar ik wil me bij deze vast opgeven hoor, want de komende tijd ben ik afwezig wegens vakantie :D haha

btw....waarom die striptease danseres niet eigenlijk? Dan had ik er wel in bij willen dragen :p

Bijdrage van jou, alles best als je maar niet zelf daar op een tafel ga staan. Vrouwelijk schoon mag je altijd meenemen:bye: Inderdaad jammer dat er geen geld daarvoor is vrijgemaakt whaha

Laatst bewerkt:
denk het wel hoor,dit gaat gewoon de zeer aangename verrassing worden. :p :)

maar dit gaat een leuke avond worden mensen.
ik hoop echt dat ik kan komen..zit een beetje met mijn werk.
maar heb goede hoop dat het goed komt. :cool:

Back
Bovenaan