Meeting met Vuurwerk Orthen 2009

Heel mooi initiatief van VWC en vuurwerk Orthen. Erg mooi dat jullie dit allemaal opzetten voor de liefhebbers. 's Hertogenbosch is voor mij een eind reizen, maar ik ga mijn uiterste best doen om hierbij aanwezig te zijn, lijkt me erg leuk :)

Over de nieuwe lijn mag nog niets naar buiten worden gebracht.
Ik moet het verzoek van de importeur respecteren.
Maar er zal al heel snel meer info komen, duurt geen weken meer.

Aanvullende gegevens zoals aanvangstijdstip, locatie komen nog
Binnenkort is er weer een vergadering met Vuurwerk Orthen

ik vind het een goed en leuk innitiatief voor de echte freaks onder ons .
ik zal er uiteraard ook bij zijn , kan ook niet anders he :p:p:p

grtzzzz

ik vind het een goed en leuk innitiatief voor de echte freaks onder ons .
ik zal er uiteraard ook bij zijn , kan ook niet anders he :p:p:p

grtzzzz

inderdaad subaru, dat kan niet anders :p
Ik ben er waarschijnlijk ook wel bij, want dit spektakel wil je eigenlijk niet missen denk ik zo..:cool:

Yes

Yes

Ik ga hier zeker weten bij zijn! Is vlak bij waar m'n broer woont, dus ik sleep hem ook lekker mee.

Geel: De kleur is niet zo mooi, maar waarom klinkt het dan zo magisch...

Bedankt voor je geweldige gebaar Wesley.
Dit waardeer ik, je bent de eerste die een aanbod doet en ik hoop dat het navolging gaat krijgen.

daarom, lijkt me goed !
ik ben er ook wel bij en ga met de auto....moet alleen nog even kijken of ik ruimte over heb, want kan zijn dat er meer meegaan....dit laat ik tzt uiteraard wel weten :D

Is die er al niet geweest?:wink:
Wellicht komt er nog 1 bij Marijn tijdens de demo.

Maargoed, ontopic maar weer.

Gewoon super dat deze meeting zo wordt mogelijk maakt.
Moet nog overleg voeren maar dan ben ik en the sigarman er ook bij.

Nou mensen bij deze al wat verdere info over de meeting.

De bedoeling van deze dag is om gezellig met liefhebbers en freaks er gewoon een leuke gezellige dag van te maken.

Wat gaat er allemaal gebeuren.
Er zal door VuurwerkOrthen een rondleiding worden gegeven in de showroom en opslag bunkers.
Er zal ook wat verteld worden over vuurwerkorthen,Het team,Assortiment etc.

De nieuwkomer ROYAL FIREWORKS zal een introdutie geven over het bedrijf en wat er nog komen gaat.
Tuurlijk zal iedereen nieuwschierig zijn geworden hoe de producten van Royal in het echt zijn...........Nou dat zullen jullie mee maken inclusief een zeer aangename verrassing als afsluiting die iedereen versteld gaat laten staan.:bonk:

Daarna zal er nog lekker gebbabeld kunnen worden in de showroom.

Er zitten nog wat plannetjes in de maak dus dat moeten jullie nog even afwachten.

Aangeraden wordt wel om zoveel mogelijk met de auto te komen omdat het schiet terein te ver lopen is.

Binnenkort zal er een tread worden geopend waar men zich kan opgeven voor de meeting.

Maar ik zeg iedereen Geef je op en laat je verrassen:p

Klinkt allemaal erg mooi, zal er dan ook zeker bij zijn.
Gezellig met mede freaks, heb er zin in.

Dank voor je laatste bericht Marchel.
De meeting is op papier in grote lijnen rond.
We moeten de laatste puntjes nog op de i zetten.
Ik ben nu voor een week met vakantie.
Na terugkomst gaan Marchel en ik om de tafel zitten om het definitieve programma vast te stellen.
We gaan dan een apart topic aanmaken mt alle van belang zijnde informatie en waarin jullie je kunnen aanmelden voor deelname.
Wordt dus binnenkort vervolgd.

Vanmiddag zijn Pyromaniac 1975 en ik bij elkaar gekomen om het programma voor de meeting te bespreken.
We zijn er uitgekomen. Vandaag/morgen zal hij het programma en locatie bekend maken.

Back
Bovenaan