Meeste anonieme tips gaan over drugs

Leuke discussie, vooral het feit dat iemand hier andere mensen gaat opleggen wat ze wel of niet moeten doen... Hahahaha, daar maak je je vooral niet populair mee, beetje mensen lopen te commanderen hoe ze hun bericht moeten formuleren. Kijk, ik kan ook wel iedereen die met k.a.n.k.e.r. loopt te schelden, of dat ze daar mee willen ophouden, want heel veel mensen gaan er elke dag aan dood, maar dat moeten ze toch echt zelf doen en daar zijn wij niet voor om dat te beslissen. (heb er genoeg familie leden/kennissen mee verloren)

NSB, het bestaat nog steeds hoor?
Het is gewoon een woord wat verwijst naar de oude tijden van Nederland, oh en wat hebben die mensen het zwaar gehad, inderdaad, dat hebben ze en dat is absoluut niet te bevatten wat die periode wel niet heeft moeten betekenen voor de oudere onder ons.
Maar in feite hebben we het gedrag nog steeds in ons bloed.
Zoals Dennis al zei; Joden werden verraadden voor 7.50 gulden per persoon en het zien als van mensen als object wat zo bij de vuil kan, is zo verschrikkelijk...Dat keur ik als mens 100% niet goed.
Om je mening door te drukken en met de term 'NSB' gaan smijten, kan voor mij wel door de beugel, maar dan wel goed beargumenteerd.
Het is dus een persoonlijke kwestie over dat woord.
Tegenwoordig naai je mensen om een bepaalde zelfvoldoening, je hebt immers mensen geholpen en je hebt het kwade bestreden, in feite doe je het op dezelfde manier als de NSB lijn toen der tijd.

Grote drugs handel zou ik echt niet goed vinden, maar zolang ik er geen last van heb, zal het me een worst wezen wat die mannen doen. En dat gaat mij ook om vuurwerk, als die mensen 500 kg vuurwerk in hun garage hebben liggen, moeten ze dan gewoon vooral lekker doen.
Wie ben ik om dan andere mensen te lopen naaien omdat het volgens de 'wet' niet mag.
Naar mijn mening is de wet niets meer dan een opgesteld aantal papiertjes die wat tekentjes bevatten die wij naar ons hart moeten dragen, maar de regering kent anders ook behoorlijk wat klunzen en draagt de grondwet ook niet haar hun hart.TOCH?

Wilde even aangeven dat mensen vooral niet hun persoonlijke meningen moeten op lopen te dringen aan andere mensen, maar dat ze vooral rustig en op een vriendelijke manier elkaar om verheldering/tips en tops geven over het gedrag wat vertoont wat voor een ieder niet past. Zie het als een tip, wat men er mee doet, is aan hen.

haha grappig trouwens, die meld misdaad anoniem lijn is eigenlijk een soort machtsmiddel geworden die drugimporteurs kunnen gebruiken. Gemakkelijk concurrentie de nek omdraaien zonder zelf gezeik te krijgen!

Back
Bovenaan